Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Juridische boeken
Alle juridische boeken
  • Aanbestedingsrecht
  • Aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
  • Accountancy
  • Algemeen juridisch
  • Arbeidsrecht
  • Bank- en effectenrecht
  • Bestuursrecht
  • Bouwrecht
  • Burgerlijk recht en procesrecht
  • Europees-internationaal recht
  • Fiscaal recht
  • Gezondheidsrecht
  • Insolventierecht
  • Intellectuele eigendom en ict-recht
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Milieu- en omgevingsrecht
  • Notarieel recht
  • Ondernemingsrecht
  • Pensioenrecht
  • Personen- en familierecht
  • Sociale zekerheidsrecht
  • Staatsrecht
  • Strafrecht en criminologie
  • Vastgoed- en huurrecht
  • Vreemdelingenrecht
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Productaanvraag Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
010-4091959
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4091959
Boeken Algemeen management Welkom, het nieuwe klantvriendelijk
Welkom, het nieuwe klantvriendelijk
Elwin van Rijen

Toen Elwin van Rijen in 1994 na 7 jaar Havo dacht dat het tijd werd voor een opleiding die hij wel leuk vond, was de keuze snel gemaakt.

Meer over Elwin van Rijen
Preview - Welkom, het nieuwe klantvriendelijk Elwin van Rijen 4 augustus 2016 Welkom, het nieuwe klantvriendelijk van Elwin van Rijen is een verzameling van korte verhalen waarin klantvriendelijkheid centraal staat. In zijn preview vertelt Van Rijen hoe het boek tot stand kwam. Lees het volledige artikel
Elwin van Rijen

Welkom, het nieuwe klantvriendelijk

Specificaties
Paperback, 112 blz. | Nederlands
Elwin van Rijen | 1e druk, 2016
ISBN13: 9789066630741
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Juridisch : Management
Elwin van Rijen 1e druk, 2016 9789066630741
Dit product is niet leverbaar
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Lezersrecensies Interviews en artikelen Over de auteur

Samenvatting

Bij de klantenservice: "Nee sorry, ik kan u mijn naam niet geven, zometeen gaat u mij nog terugbellen!"

Een lege balie bij de klantenservice, omdat deze alleen voor retouren en klachten is, terwijl er een lange rij bij de kassa staat.

Zeg eens "met plezier" in plaats van "graag gedaan". Zo laat je zien dat je er echt plezier in hebt.

Een telefoniste die zegt: "Dat kan ik vanaf hier toch ook niet zien", wanneer je vraagt of er iemand van de afdeling verkoop aanwezig is.

Let eens op de kleur van iemands ogen wanneer je deze helpt, zo moet je de ander wel aankijken.

'Welkom, het nieuwe klantvriendelijk' is een verzameling van korte verhalen waarin klantvriendelijkheid centraal staat. Ria, een medewerkster van de klantenservice van een lokaal warenhuis, is de rode draad in deze verhalen. Ria is iemand van wie je denkt dat ze het goede voorbeeld geeft en met wie ik als jongetje van twaalf mijn allereerste echte klantbeleving heb gehad.

Mijn doel is jou te laten nadenken over jouw eigen handelen. Want zijn we wel zo klantvriendelijk als we zeggen en denken dat we zijn? Welkom, het nieuwe klantvriendelijk.

Specificaties

ISBN13:9789066630741
Trefwoorden:klantenbinding, klanten winnen, klantenservice
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:112
Uitgever:Elwin van Rijen
Druk:1
Verschijningsdatum:1-6-2016
Hoofdrubriek:Management

Over Elwin van Rijen

Toen Elwin van Rijen in 1994 na 7 jaar Havo dacht dat het tijd werd voor een opleiding die hij wel leuk vond, was de keuze snel gemaakt. Hoewel zijn toenmalige decaan hem adviseerde wat met mensen te gaan doen (“Iets in de zorg lijkt me wel wat voor jou!”) wist hij al snel dat een opleiding in de zorg niets voor hem zou zijn. In die tijd had Elwin al moeite met het afvegen van zijn eigen billen, laat staan die van bejaarden of andere hulpbehoevenden. Het werd uiteindelijk de Hotelschool. Een plaats waar hij voor het eerst kennismaakte met de gastvrijheidsbranche. Het begin van iets waarvan hij 25 jaar later pas besefte dat dat moment de basis was voor waar hij nu mee bezig is: mensen laten inzien dat klantvriendelijkheid geen kunst of trucje is, maar iets eenvoudigs dat uit je zelf komt. Als freelancer helpt Elwin bedrijven, verenigingen en andere organisaties met het zoeken naar, het verbeteren of zelf creëren van gastvrijheid. Naast zijn workshops en lezingen is hij in het dagelijks leven werkzaam op een internationale verkoopafdeling van een productiebedrijf voor gereedschappen. Hier kwam hij voor het eerst in aanraking met het welkom laten voelen van klanten in een business to business omgeving. Hij ontdekte dat je daarmee het onderscheid kunt maken ten opzichte van de concurrent. Elwin gebruikt dagelijkse gebeurtenissen als inspiratie in zijn trainingen. En andersom past hij dat wat hij van zijn trainingen leert, toe in zijn dagelijkse werk. Elwin is grondlegger van de welcomeness filosofie in Nederland en in juni 2016 komt zijn boek ‘Welkom, het nieuwe klantvriendelijk’ uit. Wil je meer weten over zijn workshops en gastvrijheidstrainingen voor bedrijven, het boek, over Elwin zelf of wil je gewoon contact opnemen? Leuk! Hij helpt je met plezier!

Andere boeken door Elwin van Rijen

Bekijk alle boeken

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • Code rood
    Eric van 't Zelfde
    Code rood
    € 28,50
  • Co-intelligentie: 2025-editie
    Ethan Mollick
    Co-intelligentie: 2025-editie
    € 26,50
  • Digital wellbeing@work
    Rijn Vogelaar
    Digital wellbeing@work
    € 29,99
  • Opdrachtgever gezocht
    Jan Willem van den Brink
    Opdrachtgever gezocht
    € 37,50
  • Conflictmanagement
    Ellen Giebels
    Conflictmanagement
    € 48,95
  • De 3 kenmerken van een ideale teamspeler
    Patrick Lencioni
    De 3 kenmerken van een ideale teamspeler
    € 22,90

Dit boek staat op 1 boekenlijst...

  • Recruitment overtuiging sourcing organisatieverandering project management

Net verschenen

Rubrieken

  • aanbestedingsrecht
  • aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
  • accountancy
  • algemeen juridisch
  • arbeidsrecht
  • bank- en effectenrecht
  • bestuursrecht
  • bouwrecht
  • burgerlijk recht en procesrecht
  • europees-internationaal recht
  • fiscaal recht
  • gezondheidsrecht
  • insolventierecht
  • intellectuele eigendom en ict-recht
  • management
  • mens en maatschappij
  • milieu- en omgevingsrecht
  • notarieel recht
  • ondernemingsrecht
  • pensioenrecht
  • personen- en familierecht
  • sociale zekerheidsrecht
  • staatsrecht
  • strafrecht en criminologie
  • vastgoed- en huurrecht
  • vreemdelingenrecht
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bestellen en retourneren

Bezoekadres

Jan van Galenstraat 7
3115 JG  Schiedam

Postadres

Postbus 231
3100 AE  Schiedam
De expert in juridische vakliteratuur
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Welkom, het nieuwe klantvriendelijk

        Welkom, het nieuwe klantvriendelijk
        Elwin van Rijen
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Welkom, het nieuwe klantvriendelijk

        Verwijder uw beoordeling