

Dr. Karel Jan Alsem (Leeuwarden 1957) is lector Marketing bij de Marketing School van de Hanzehogeschool Groningen en universitair docent Merkmanagement en Communicatie aan de vakgroep Marketing van de Faculteit Economie en Bedrijfskunde van de Rijksuniversiteit Groningen (RuG).
Meer over de auteursZorg met liefde en lef
Stappenplan voor effectieve zorgmarketing
Samenvatting
Dit boek laat zien hoe zorgorganisaties aan marketing kunnen doen. Merkbouw en echte klantgerichtheid zijn de belangrijkste issues.
Elk hoofdstuk is een stap in het marketingproces. Elke stap wordt geïllustreerd met een best practice uit de zorg.
Het boek is gebaseerd op het standaardwerk 'Strategische Marketingplanning' van Alsem, dat al jaren op hogescholen en in de praktijk veelvuldig wordt gebruikt. Het rijk geïllustreerde boek is sterk verkort en volledig aangepast aan de zorg. Vrijwel alle delen zijn al toegepast en getest in de Masterclasses Zorgmarketing die Alsem organiseert.
Specificaties
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht