Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Juridische boeken
Alle juridische boeken
  • Aanbestedingsrecht
  • Aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
  • Accountancy
  • Algemeen juridisch
  • Arbeidsrecht
  • Bank- en effectenrecht
  • Bestuursrecht
  • Bouwrecht
  • Burgerlijk recht en procesrecht
  • Europees-internationaal recht
  • Fiscaal recht
  • Gezondheidsrecht
  • Insolventierecht
  • Intellectuele eigendom en ict-recht
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Milieu- en omgevingsrecht
  • Notarieel recht
  • Ondernemingsrecht
  • Pensioenrecht
  • Personen- en familierecht
  • Sociale zekerheidsrecht
  • Staatsrecht
  • Strafrecht en criminologie
  • Vastgoed- en huurrecht
  • Vreemdelingenrecht
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Attenderingen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Lopende abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
010-4091959
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4091959
Boeken Internet en social media De nieuwe regels van social media
VOORDEEL - 67% korting
De nieuwe regels van social media
De nieuwe regels van social media
David Meerman Scott

David Meerman Scott is expert op het gebied van online marketing. Hij is een veelgevraagd spreker op seminars en congressen over marketing, social media en PR.

Meer over David Meerman Scott
David Meerman Scott: ‘Het gaat niet om de technologie, maar om de content’ Hans van der Klis 8 juli 2011 De bestseller van David Scott Meerman over de impact van sociale media op marketing en public relations is eindelijk in vertaling verschenen: De nieuwe regels van social media. ‘25 procent van de bedrijven verbiedt het gebruik van social media. Idioot! Elke manager die daarvoor verantwoordelijk is, zet zijn bedrijf op achterstand.’ Lees het volledige artikel
David Meerman Scott

De nieuwe regels van social media

Over klantcontact, blogs, sociale netwerken & viral marketing

Specificaties
Paperback, 400 blz. | Nederlands
Van Duuren Management | 3e druk, 2012
ISBN13: 9789089651082
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Juridisch : Intellectuele eigendom en ict-recht
Jongbloed : ICT recht - Algemeen
Van Duuren Management 3e druk, 2012 9789089651082
Paperback | NL € 9,95 E-book | NL € 22,99
Laatste exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis
29,99
9,95
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave
VOORDEEL - 67% korting

Samenvatting

Om in de nieuwemediajungle te kunnen overleven, moeten de regels van old school marketing worden losgelaten. De teloorgang van de traditionele massamarketing biedt echter nieuwe kansen voor kleinere bedrijven en zelfstandigen die op zoek zijn naar een manier om hun klanten goedkoop en effectief te bereiken. En dat is goed voor consumenten: de online cultuur van integriteit en informatie zorgt voor transparantie in de markt en een betere kwaliteit van producten.

'De nieuwe regels van social media' biedt een toegankelijk overzicht van alle mogelijkheden om effectief en krachtig aan de slag te gaan, om de juiste mensen op het juiste tijdstip te bereiken tegen een fractie van de kosten van een traditionele marketingcampagne. Het boek is voorzien van de laatste trends op het gebied van Twitter, Facebook en YouTube. Daarnaast biedt het een stappenplan om de kracht van internet te gebruiken: direct communiceren met klanten, verkoop stimuleren en online zichtbaar zijn.

"Het internet gaat niet zozeer over de techniek, maar veel meer over mensen. David Meerman Scott gaat in zijn boek veel verder dan technologie alleen. Hij onderzoekt de verbindingen op het web voor zover gerelateerd aan mensen. Hij heeft daartoe een mooie set van regels neergezet waarmee je zelf het beste uit deze verbindingen kunt halen en met het grootste effect." - Jay Conrad Levinson, auteur van onder meer Guerilla Marketing

"Op de Boston University hebben we De nieuwe regels van social media voorgeschreven voor het college Nieuwe Media & PR. Het is een helder geschreven en zeer praktisch boek dat een bijdrage levert aan de professionalisering van het vak." - Stephen Quigley, Boston University

Specificaties

ISBN13:9789089651082
Trefwoorden:marketing, communicatie, media, digitale netwerken, social media
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:400
Uitgever:Van Duuren Management
Druk:3
Verschijningsdatum:15-2-2012
Hoofdrubriek:Intellectuele eigendom en ict-recht
ISSN:
Jongbloed:ICT recht - Algemeen

Expertrecensies (2)

De nieuwe regels van social media
Ander Opmeer | 20 maart 2012
Het was een wonderlijke gewaarwording om het boek 'De Nieuwe Regels van Social Media' te lezen, als schrijvend redacteur van een journalistiek medium. Want ik leerde vooral veel over hoe het voorheen ging. Ik had geen idee dat PR en marketing als dusdanig gescheiden werelden kunnen functioneren. Wat dat betreft is de Engelse titel eigenlijk beter: 'The new rules of marketing and PR'. Want hadden social media wel óude regels dan?
Lees verder
Verlost van de oude media
Hans van der Klis | 6 juni 2011
Vier jaar na verschijning van de eerste editie van The New Rules of Marketing and PR en 250.000 exemplaren in 24 talen later, is nu ook een Nederlandse editie van de bestseller van de Amerikaanse marketingexpert David Meerman Scott verschenen, De nieuwe regels van social media.
Lees verder

Over David Meerman Scott

David Meerman Scott is expert op het gebied van online marketing. Hij is een veelgevraagd spreker op seminars en congressen over marketing, social media en PR. Eerder schreef hij World Wide Rave, Real-Time Marketing & PR en Marketing Lessons from the Grateful Dead. Lees zijn blog op www.WebInkNow.com of volg hem via twitter.com@dmscott.

Andere boeken door David Meerman Scott

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Voorwoord
Welkom bij de derde editie van De nieuwe regels
van social media
Inleiding

I: Hoe internet de regels van marketing en pr heeft veranderd
1. De oude regels van marketing en pr zijn niet langer effectief in de internetwereld
2. De nieuwe regels van marketing en pr
3. Uw klanten direct benaderen

II: Webgebaseerde communicatie om klanten direct te benaderen
4. Social media en uw doelgroepen
5. Blogs: hoe u miljoenen gelovigen kunt inzetten om uw verhaal te vertellen
6. Audio en video zetten aan tot actie
7. De nieuwe regels voor nieuwsberichten
8. Virale marketing: het web helpt het 'virus' te verspreiden onder een groot publiek
9. De contentrijke website
10. Marketing en PR in realtime

III: Actieplan met gebruik van de kracht van de nieuwe regels
11. Ontwikkel uw marketing- en pr-plan
12. Online thought leadership: geef uw organisatie de kwalificatie van een betrouwbare bron
13. Hoe schrijft u voor uw klanten?
14. Hoe webcontent het koopproces beïnvloedt
15. Mobiele marketing: uw klanten overal bereiken
16. Sociale netwerksites en marketing
17. Bereik uw klanten door te bloggen
18. Video en podcasting: de gemakkelijke manier
19. Gebruik nieuwsberichten om uw klanten direct aan te spreken
20. De online mediaroom: niet alleen voor de media
21. De nieuwe regels voor het benaderen van de media
22. Zoekmachine marketing
23. Maak het waar

Dankwoord
Over de auteur
Noten
Index

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Accountability in communicatie
    Cathelijne Janssen
    Accountability in communicatie
    € 18,00
  • Business marketing
    Kees Gelderman
    Business marketing
    € 77,95
  • Professionele bedrijfscommunicatie
    Herman Frijlink
    Professionele bedrijfscommunicatie
    € 62,95
  • Basisboek Sales
    Robin van der Werf
    Basisboek Sales
    € 65,95
  • Taal en Taalwetenschap
    D.J. Hengeveld
    Taal en Taalwetenschap
    € 57,46
  • Marketingcommunicatie in 14 stappen
    Guy van Liemt
    Marketingcommunicatie in 14 stappen
    € 82,95

Net verschenen

Rubrieken

  • Aanbestedingsrecht
  • Aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
  • Accountancy
  • Algemeen juridisch
  • Arbeidsrecht
  • Bank- en effectenrecht
  • Bestuursrecht
  • Bouwrecht
  • Burgerlijk recht en procesrecht
  • Europees-internationaal recht
  • Fiscaal recht
  • Gezondheidsrecht
  • Insolventierecht
  • Intellectuele eigendom en ict-recht
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Milieu- en omgevingsrecht
  • Notarieel recht
  • Ondernemingsrecht
  • Pensioenrecht
  • Personen- en familierecht
  • Sociale zekerheidsrecht
  • Staatsrecht
  • Strafrecht en criminologie
  • Vastgoed- en huurrecht
  • Vreemdelingenrecht
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bestellen en retourneren

Bezoekadres

Jan van Galenstraat 7
3115 JG  Schiedam

Postadres

Postbus 231
3100 AE  Schiedam
De expert in juridische vakliteratuur
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2023 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De nieuwe regels van social media

        De nieuwe regels van social media
        David Meerman Scott
        /