Lees verder
									

Paul Moers is oprichter van Paul Moers Strategic Marketing Services en associated partner van Boer & Croon .
Meer over Paul Moers'Merk toch hoe sterk' is in de afgelopen jaren uitgegroeid tot een toonaangevend boek op het gebied van merken. Zo geeft het bijvoorbeeld een brede inzage in de belangrijkste stappen die genomen moeten worden om een merk tot een succes te maken.
Investeren in uw merk betekent waarde toevoegen aan uw onderneming. Bedrijven die merkgericht denken, en aldus op duidelijke wijze communiceren met hun klanten, bouwen over het algemeen een langdurige relatie met hen op.
Voorbeelden van succesvolle merkgerichte bedrijven zijn: Albert Heijn, Hema, Magnum en Interpolis.
										
						Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
						
Meer informatie over AI-books