

Pieter De Smet put uit meer dan 30 jaar ervaring in communicatie en verkoop. Hij verdiende zijn strepen in tal van organisaties en bedrijfssectoren, als consultant, trainer en woordvoerder.
Meer over Pieter De SmetVerkopen is meer dan een werkwoord
rendabel verkopen zonder zelf verkocht te zijn
Samenvatting
Met minder inspanningen meer salesrendement realiseren. Het is een uitdagend doel. Hoe maak je die doelstelling werkelijkheid? Pieter De Smet verwoordt zijn bevindingen en vele tips in deze inspirerende salesbijbel.
Dit boek is een update van zijn eerste boek, dat de titel Verkopen is een werkwoord kreeg (2009). Theoretische modellen en begrippen behandelt hij meer dan ooit vanuit een praktische invalshoek. Het vinden, analyseren, beheersen en beheren van de expliciete en impliciete behoeften van de (potentiële) klant vormt de rode draad. De consumer wordt prosumer! Hij toont aan dat de hedendaagse verkoper vaak een commerciële sadomasochist is: de salespersoon spreekt en handelt (te) onbewust, met als direct resultaat dat zijn hoofddoel, namelijk verkopen, moeilijk of nooit gerealiseerd wordt. Hij pijnigt daarmee zichzelf én zijn (potentiële) klant …
Dankzij zijn meer dan dertig jaar ondernemingservaring kan de auteur de lezer een waaier aan praktijkvoorbeelden meegeven.
Specificaties
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht