Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Aan de slag met contentmarketing

Volledig nieuwe editie van hét standaardboek over het snelst groeiende specialisme in marketing

Specificaties
Paperback, 188 blz. | Nederlands
Boom | 2e druk, 2017
ISBN13: 9789492196217
Rubricering
Juridisch : Management
Boom 2e druk, 2017 9789492196217
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Contentmarketing is de snelst groeiende discipline in marketing. Met dank aan alle mogelijkheden om reclame te negeren of weg te klikken. Een nieuwe generatie marketeers snapt op hoofdlijnen hoe het werkt. Maar ontwikkel je nu een superieure contentstrategie?

In dit boek gaat Aart Lensink, oprichter van het meest bekroonde contentmarketingbureau van Nederland, in op de vier belangrijkste pijlers van contentmarketing:
- Strategie
- Contentproductie
- Distributie
- Conversie

Nieuwe ontwikkelingen komen uitgebreid aan bod. De opmars van campagnecontent, ofwel: hoe je op korte termijn succes boekt met contentmarketing. En de internationalisering van het contentvak. Waarom zelf ontwikkelen als je proven formats uit een ander land kunt halen?

Specificaties

ISBN13:9789492196217
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:188
Uitgever:Boom
Druk:2
Verschijningsdatum:8-2-2017
Hoofdrubriek:Management

Expertrecensies (1)

recensie
Aan de slag met contentmarketing
Erik van Vonderen | 16 maart 2017
De wereld van marketing verandert exponentieel. Contentmarketing speelt daarin een steeds grotere rol en over 10 jaar komen we waarschijnlijk tot de conclusie dat wat we nu weten en doen nog kinderspel was.
Lees verder

Over Aart Lensink

Aart Lensink is oprichter van LVB Content Marketing, het bureau dat de laatste tien jaar veel prijswinnende strategieën voor merken heeft bedacht en uitgevoerd. Vanuit een journalistieke achtergrond heeft hij zich in de loop der jaren breed ontwikkeld in de wereld van media en marketing. Eerder schreef hij 'Aan de slag met contentmarketing' en 'Formats, de next step in contentmarketing'. In 2018 werd hij uitgeroepen tot Contentmarketeer van het jaar.

Andere boeken door Aart Lensink

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Aan de slag met contentmarketing