In 10 stappen jezelf onderscheiden als Young professional
Ontwikkel jouw personal brand en kom uniek, zichtbaar en optimaal tot je recht
Samenvatting
Wil jij als young professional optimaal tot je recht komen in je werk? Wil je jezelf onderscheiden met je eigen personal brand, zodat je uniek, zichtbaar en optimaal je kansen benut? In dit boek lees je hoe je dit doet.
Je krijgt antwoord op vragen als:
- Sluit mijn werk voldoende aan bij mijn kennis, ervaring en ambities?
- Hoe creëer ik werk waarvan ik gelukkig wordt en energie krijg?
- Past mijn werk bij wie ik ben en bij mijn kwaliteiten?
- Is dit het nou? Ik kan en wil meer of ik wil iets anders, maar hoe realiseer ik dat?
- Hoe ben ik zichtbaar op een manier die bij mij past?
- Hoe kom ik over en hoe presenteer ik mezelf vol zelfvertrouwen?
In 10 stappen leert Sandra hoe je jouw personal brand ontwikkelt. Dit boek is praktisch en bevat praktijkvoorbeelden en opdrachten waarmee je direct aan de slag kunt. Zo creëer je het werk dat bij je past en waarvan jij gelukkig wordt. Onderscheid jezelf, want er is niemand zoals jij!
RECENSIE
'Ik raad iedere young professional aan die zichzelf serieus neemt om dit boek te lezen, zodat je met nog meer focus en energie werk kunt doen waar jij in gelooft.' - Jasper Scholten, millennial expert, auteur van Het Millennial Mysterie.
Trefwoorden
personal branding persoonlijke ontwikkeling young professionals zichtbaarheid persoonlijke presentatie zelfkennis loopbaan persoonlijk leiderschap onderscheidend vermogen authenticiteit energiegevers talent drijfveren pitchen netwerken betekenisvol werk eerste indruk imago persoonlijke missie werkveld kansen benutten swot-analyse communicatie linkedin solliciteren social media persoonlijk verhaal rollen vaardigheden kleurgebruik
Trefwoorden
Specificaties
Inhoudsopgave
Inleiding
In 10 stappen jezelf onderscheiden als Young professional
Stap 1. Bepaal jouw doel en energiegevers
Stap 2. Onderzoek wat jou uniek maakt
Stap 3. Onderzoek wat voor jou betekenisvol werk is
Stap 4. Bedenk hoe je bekend wilt staan
Stap 5. Ontdek en benut kansen
Stap 6. Verken jouw werkveld
Stap 7. Beschrijf jouw personal brand
Stap 8. Geef vorm aan jouw persoonlijke presentatie
Stap 9. Maak jouw merk zichtbaar
Stap 10. Houd je merk actueel
Hoe nu verder?
Over de auteur
Nawoord
Geraadpleegde bronnen
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht