

Steven Van Belleghem is gepassioneerd door klantgerichtheid. De voorbije 20 jaar heeft hij 100% van zijn professionele tijd geïnvesteerd in het beter begrijpen van klantgerichte organisaties. Hij is auteur van 6 managemeboeken rond klantgerichtheid en geeft over heel de wereld lezingen over zijn passie. Hij is tevens ondernemer, investeerder en lid van diverse adviesraden.
Meer over Steven Van BelleghemHow to become a shiny diamond workbook
Translating the 'diamond in the rough' theory into practice
Samenvatting
Radiate optimism, positivity and energy. Be loyal to your customers (& they will be loyal to you). Never forget to ask what you can do for your customer.
In my sixth management book ‘A Diamond in the Rough’ I wanted to answer the ‘HOW’ question. HOW can you build a customer-centric culture in your organization? A customer-centric culture will be one of the most differentiating factors in the business world in the coming years.
To give my readers an extra boost, I have created this workbook. With this workbook you can really take those first steps to make your culture even more customer-centric.
Specificaties
Vaak samen gekocht
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht