Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Maak je naam onvergetelijk

Zo bedenk je een bedrijfsnaam die wél werkt

Specificaties
Audio-download, blz. Mp3 | Nederlands
Bookora | 1e druk, 2018
ISBN13: 9789463270809
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Juridisch : Management
Bookora Mp3 1e druk, 2018 9789463270809
Direct te downloaden

Samenvatting

Met een pakkende naam creëer je onvergetelijke bedrijven en merken. Maar hoe bedenk je zo'n naam?

In dit boek deelt namenexpert Floris Hülsmann al zijn geheimen voor het vinden van goede bedrijfsnamen en merknamen. Hij ontwikkelde een succesvolle methode om originele en pakkende namen te bedenken die wél opvallen tussen de honderdduizenden namen die elk jaar worden bedacht. Een naam die zich in het hoofd van je klanten nestelt om nooit meer los te laten. De naam die jouw bedrijf en je producten en diensten extra aantrekkelijk én dus onvergetelijk maakt.

Met de methode in Maak je naam onvergetelijk vind je altijd de juiste naam. Je ontdekt bovendien hoe je de naam kunt gebruiken voor geslaagde marketingcampagnes en wat er allemaal wel en niet mag met namen.

Floris Hülsmann (1970) is eigenaar van naamcreatiebureau Namarama. Hij werkte jarenlang als copywriter in de reclame en won veel prijzen voor originele en succesvolle reclamecampagnes. Hij heeft zich gespecialiseerd in het ontwikkelen van merknamen en werkt voor diverse opdrachtgevers in binnen- en buitenland, zoals Zilveren Kruis, TUI en Leenbakker.

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789463270809
Taal:Nederlands
Bindwijze:audio-download
Bestandsformaat:mp3
Uitgever:Bookora
Druk:1
Verschijningsdatum:29-11-2018
Hoofdrubriek:Management

Expertrecensies (3)

recensie
Maak je naam onvergetelijk - 'Supernuttig, inspirerend en in een dag uit'
Sippy van Akker | 14 november 2018
Voor me ligt een klein boekje van 150 pagina's van Floris Hülsmann met de titel Maak je naam onvergetelijk - Zo bedenk je een bedrijfsnaam die wél werkt. Ik las het boekje binnen een dag uit en voor ik het wist had ik de hele kantlijn volgeschreven met ideeën.
Lees verder
recensie
Maak je naam onvergetelijk - 'Handvatten voor het creatieve en rationele proces'
Jeanine Dijkhuis | 6 november 2018
Wie ooit in zijn eentje heeft geprobeerd een naam te bedenken voor een startup, een bestaande (dochter-)onderneming, deelorganisatie of zelfs voor gewoon een nieuw product, weet wat voor gevecht dit kan zijn.
Lees verder
recensie
Maak je naam onvergetelijk - 'Een pakkend boek'
Ger van den Buijs | 30 oktober 2018
Maak je naam onvergetelijk van Floris Hülsmann is een verhalenbundel en werkboek in één. Hülsmann heeft een pakkend boek geschreven over het verzinnen van namen.
Lees verder

Over Floris Hülsmann

Floris Hülsmann (1970) is eigenaar van naamcreatiebureau Namarama. Hij werkte jarenlang als copywriter in de reclame en won veel prijzen voor originele en succesvolle reclamecampagnes. Hij heeft zich gespecialiseerd in het ontwikkelen van merknamen en werkt voor diverse opdrachtgevers in binnen- en buitenland, zoals Zilveren Kruis, TUI en Leen Bakker.

Andere boeken door Floris Hülsmann

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Maak je naam onvergetelijk