Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Preview

Obsessed - Decode the data landscape

Die Keure - de Belgische uitgeverij met 75 jaar ervaring in businessboeken - lanceert hét marketingboek van het jaar: Obsessed. Marc Bresseel en Renout van Hove schreven een baanbrekend werk, dat de complexe wereld van data en marketing technologie ontrafelt.

Marc Bresseel | 28 november 2019 | 2-3 minuten leestijd

Hoe creëer je een gezonde obsessie voor datacultuur en -strategie? Hoe kun je de complexe relatie tussen consument en merk begrijpen? Hoe kun je gefundeerder en bewuster keuzes maken in het domein van marketing technologie? Hoe kun je je marketing- en salesactiviteiten optimaal ondersteunen doorheen de volledige customer lifecycle? Hoe bouw je de juiste meetinstrumenten? Hoe breng je de juiste Artificiële Intelligentie-capaciteiten en -tools binnen in jouw organisatie? Kun je GDPR zien als een facilitator? Een greep uit de vragen die we dagelijks krijgen van onze klanten en collega's.

Met Obsessed richten we ons op op toekomstgerichte bedrijven en organisaties die positief geobsedeerd zijn door klanten en hun gegevens.  In de huidige tijdsgeest waarin consumenten soms irrationeel hoge eisen stellen, omdat Artificiële Intelligentie hen dagelijks beïnvloedt, kunnen we niet anders dan te focussen op het creëren van authentieke, verfrissende, en vooral relevante klantervaringen en een onberispelijke dienstverlening. Elk van deze interacties wordt gedreven door customer data - de unieke hartslag van een bedrijf - en een organisatie die nieuwe technologische platforms, methodes en processen vol overtuiging heeft omarmd.

In 9 hoofdstukken behandelen we alle aspecten van data, marketing technologie en AI, van theorie tot praktijk. Na het lezen van OBSESSED zal je in staat zijn technologie - de drijvende kracht achter de hedendaagse disruptieve veranderingen - op de goede manier in te zetten voor je organisatie. Je zult begrijpen dat data het DNA van je klant weerspiegelen en wat een Customer Data Platform is. Je ontdekt ook de wereld van de Data Management Platforms en het advertentie-ecosysteem, in een wereld van cookies. Het belang van Artificiële Intelligentie en GDPR zijn fundamentele elementen om de data te begrijpen. Ten slotte presenteren we een nieuw model om de maturiteit van je marketingorganisatie te evalueren en richting te geven.

OBSESSED is een must-read naslagwerk over hoe ‘geobsedeerd' zijn door data, marketing technologie en AI ons kan leiden naar buitengewone prestaties, en een fantastische positieve drijfveer kan zijn voor future-proof veranderingen. Na het lezen ervan wil je meteen aan de slag om de customer data van je organisatie naar een volgend niveau te tillen en zo het maximale rendement uit je investeringen te halen.

Over Marc Bresseel
Marc Bresseel started his professional career at IBM and subsequently grew further while at Microsoft. He was fortunate to kick off the Microsoft online services MSN, Hotmail, and Messenger as one of the early internet pioneers in Belgium. He managed the sales and marketing activities for MSN and Microsoft online services in the EMEA markets and became Global CMO for Microsoft Advertising. After sixteen years at Microsoft, Marc managed the top 14 markets for IPG Mediabrands. In 2014 he became a founding partner of Duval Union, an organization that provides business & marketing consulting, and marketing & communication execution to brands.
Over Renout van Hove
Being old enough to have experienced two economic recessions – the .com bubble in the late '90s and 2008 recession - Renout van Hove started his career at Hewlett Packard in 1998, following the years after with Compaq & Dell in several Marketing & Sales roles on a European level. Swiftly noticing his real obsession was at the intersection of Marketing & Technology. Being one of the first to launch Salesforce.com in Belgium, one of the early days' employees of Showpad, Renout is now mentor & startup coach at Start it KBC and has assisted and coached several startups and scale-ups in building scalable Customer Technology stacks. Today Renout is primarily busy as founder, Owner & 'Chief Growth Architect' at Growthagent - the Martech Agency within Duval Union that helps companies to build customer technology stacks and guide them through the increasingly complicated maze of marketing technology options, enabling them to maximize return on investment.

Deel dit artikel

Wat vond u van dit artikel?

0
0

Boek bij dit artikel

Marc Bresseel, Renout van Hove
Obsessed

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden