Filteren
Trefwoord
4 resultaten
paperbackNederlands296 blz.9789024469291
1e druk
17-4-2025
andere uitgaves beschikbaar
Ook jij kunt deze resultaten behalen. In 101 beïnvloedingstechnieken ontdek je de wetenschappelijk bewezen methodes die top-performers dagelijks gebruiken. Meer
paperbackNederlands384 blz.9789464372083
17e druk
8-3-2022
andere uitgaves beschikbaar
De een krijgt met een zin meer voor elkaar dan de ander in een monoloog van een kwartier. Hoe komt het dat je bij de ene collega in slaap valt en bij de ander aan zijn lippen hangt? Meer
gebondenNederlands176 blz.9789089654564
1e druk
31-1-2020
andere uitgaves beschikbaar
Veel mensen weten humor te waarderen. En omdat klanten eigenlijk nét mensen zijn, is humor een krachtig wapen bij het vinden en binden van klanten. Meer
paperbackNederlands132 blz.9789013151121
3e druk
16-10-2019
andere uitgaves beschikbaar
Wanneer is er sprake van misleidende reclame? En hoe verschillen de regels over vergelijkende reclame in zakelijke (B2B) en consumentgerichte (B2C) communicatie? Meer