Filteren
Trefwoord
34 resultaten
paperbackNederlands182 blz.9789001875374
7e druk
24-1-2017
Alle vormen van bedrijfscommunicatie komen aan bod: van direct mail tot jaarverslag, van persbericht tot ghostwriting, tot het effectieve gebruik van nieuwe media. Meer
paperbackNederlands248 blz.9789001205065
1e druk
27-3-2019
Dit boek biedt een actuele kijk op de rol van de interne communicatiespecialist in een organisatie en is een introductie in het vakgebied van de interne communicatie. Meer
paperbackNederlands132 blz.9789492272133
2e druk
31-10-2019
andere uitgaves beschikbaar
Touchpoints zijn alle momenten waarop een klant, werknemer of andere stakeholder de organisatie of het merk ‘aanraakt’. Meer
paperbackNederlands99 blz.9789001863081
4e druk
5-4-2018
De Communicatieplanner is al vele jaren een succes want behandelt op een uitermate praktische manier de kern voor het maken van een communicatieplan. Meer
paperbackNederlands84 blz.9789026730108
16-2-2012
In 'Het Communicatieplan: Opzet en uitvoering in 8 stappen' vormen de acht basisstappen de rode draad voor het opzetten van communicatiebeleid en voor de uitvoering van de dagelijkse communicatieactiviteiten. Meer
paperbackNederlands328 blz.9789058758682
10e druk
30-3-2017
Wat zijn de communicatiebehoeften van een (non-)profitorganisatie? Dat is wat 'Geïntegreerde communicatie' uit de doeken doet. Meer
gebondenNederlands462 blz.9789462762619
3e druk
20-7-2018
De Communicatieadviseur laat je ontdekken hoe je met jouw specifieke kennis, kunde en persoonlijkheid bij verschillende typen opdrachten bijdraagt aan het succes van organisaties. Meer
e-bookNederlands144 blz.9789047015321
1e druk
29-11-2021
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek laat productiviteitsexpert Arjan Broere je kennismaken met I AM TAO, de methode om helder, elegant en met aandacht te communiceren. Meer
paperbackNederlands144 blz.9789047015314
1e druk
1-12-2021
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek laat productiviteitsexpert Arjan Broere je kennismaken met I AM TAO, de methode om helder, elegant en met aandacht te communiceren. Meer
paperbackNederlands442 blz.9789462157224
1e druk
2-4-2021
De Gids BHV wil een leidraad zijn voor het adviseren over, en het opzetten en in stand houden van een bedrijfshulpverleningsorganisatie. Meer
paperbackNederlands324 blz.9789462763036
1e druk
7-3-2019
Of je nu in de sales, marketing of communicatie werkt (of gaat werken), dit boek helpt je succesvoller te zijn in je (toekomstige) vak. Meer
gebondenNederlands174 blz.9789400231610
1e druk
15-9-2020
In 'De PR-factor' leggen zij helder uit hoe je een merk- of productverhaal opbouwt. Ze delen universele inzichten en toepasbare lessen voor iedereen die PR succesvol wil inzetten. Meer
paperbackNederlands416 blz.9789001863029
5e druk
'Communicatie Handboek' leert studenten op welke manieren zij de communicatie van een organisatie het beste vorm en inhoud kunnen geven. Meer
paperbackNederlands400 blz.9789491560408
3e druk
26-7-2017
In dit boek beschrijft Huib Koeleman zeven verschillende visies op veranderen. Deze derde druk is een geheel herziene versie van het succesvolle boek uit 2002. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789023257721
9e druk
4-1-2021
andere uitgaves beschikbaar
In het "Basisboek interne communicatie" maak je kennis met de essentie van interne communicatie. Meer
paperbackNederlands198 blz.9789492272140
1e druk
30-7-2020
andere uitgaves beschikbaar
Voor communicatieprofessionals of iedereen die dat wil worden, biedt deze inleiding in de communicatietheorie zicht op dat zo opvallende en toch gemaskeerde fenomeen in onze maatschappij. Meer
paperbackNederlands253 blz.9789001875152
1e druk
26-4-2017
Communicatie voor accountants verenigt de twee disciplines accountancy en communicatie in een gebruiksvriendelijk boek. Meer
paperbackNederlands146 blz.9789013077285
1e druk
11-4-2012
Als twee of meer organisaties besluiten om verder samen te gaan, breken er voor de communicatiemensen van die organisaties drukke tijden aan. De fusie moet in- en extern worden aangekondigd en verder begeleid tot deze officieel is. Meer
paperbackEngels354 blz.9780367583613
1e druk
30-6-2020
This book focuses on the social process of conflict news production and the emergence of public discourse on war and armed conflict. Meer
paperbackNederlands300 blz.9789083372761
2e druk
30-8-2024
Marcom-A is een zeer compleet en geïllustreerd boek over uiteenlopende aspecten van Maritieme Radiocommunicatie volgens het GMDSS. Meer