Filteren
Trefwoord
17 resultaten
paperbackNederlands224 blz.9789047010609
1e druk
26-3-2019
andere uitgaves beschikbaar
In ‘Waarom zeggen we niet wat we vinden?’ legt Jan Hille Noordhof uit hoe we een open en veilige bedrijfscultuur kunnen creëren. Meer
paperbackNederlands118 blz.9789001862565
7e druk
11-3-2016
Dit compacte en toegankelijk geschreven boek leert studenten stapsgewijs een relevant interview af te nemen, met respect voor de geïnterviewde. Meer
paperbackNederlands360 blz.9789031350520
5e druk
31-3-2009
Conflicten vormen een breed maatschappelijk verschijnsel. Meer dan vroeger ontstaan er in onze huidige samenleving tegenstellingen in visies en belangen. Meer
paperbackNederlands106 blz.9789001706265
3e druk
29-7-2010
In dit boek biedt Schulz von Thun een kader voor de analyse en de verheldering van communicatieproblemen. Het biedt niet alleen inzicht, maar ook een handvat om er in probleemsituaties met elkaar over te kunnen praten, zodat er gezamenlijk inzicht kan ontstaan dat tot oplossingen leidt. Meer
paperbackNederlands288 blz.9789020215168
1e druk
12-1-2019
Het gaslighteffect, verborgen narcisme van Robin Stern is een belangrijk boek. Het behandelt het fenomeen gaslighting: een vorm van narcistische, mentale mishandeling, waarbij de misbruiker bewust onjuiste informatie doorgeeft met als doel het slachtoffer aan zichzelf en het gezond verstand te laten twijfelen. Meer
paperbackNederlands81 blz.9789013066319
1e druk
1-4-2010
Hoe u als bedrijf of organisatie met uw klanten omgaat, bepaalt voor een groot deel of zij besluiten klant te worden en te blijven. Professioneel klantgericht telefoongedrag is daarbij onontbeerlijk om de communicatie zo soepel mogelijk te laten verlopen. Meer
paperbackNederlands128 blz.9789020205237
3e druk
20-9-2011
Als je hoort dat je Attention Deficit Disorder hebt, dan krijg je onherroepelijk te maken met de afkorting AD(H)D. Door de H tussen haakjes te plaatsen probeert men te verduidelijken, dat er twee vormen van deze stoornis bestaan: die met en die zonder Hyperactiviteit. Meer
paperbackNederlands74 blz.9789464895025
1e druk
17-4-2024
Verdwaalde blikken tijdens of na een gesprek of presentatie? Onverwachte reacties? Uitleg die niet begrepen wordt? Gefeliciteerd, je hebt zojuist miscommunicatie ervaren. Meer
paperbackNederlands216 blz.9789462921740
1e druk
6-6-2015
De logopedie is niet alleen een klinisch vakgebied maar ook een wetenschapstak die zich tot doel stelt de kennis over communicatie en communicatiestoornissen uit te breiden. Meer
43% KORTING
paperbackNederlands240 blz.9789001891794
3e druk
2-10-2019
Dit boek gaat over de kern van gespreksvoering en behandelt gespreksmodellen die de beginnende hulpverlener helpen bij de aanpak van hulpverlenende gesprekken. Meer
paperbackNederlands120 blz.9789058716804
1e druk
26-6-2012
andere uitgaves beschikbaar
Na het lezen van dit boek weet u hoe u het beste kunt communiceren als het er echt toe doet. Resultaat: u voert zelfverzekerd gesprekken en bent een positieve gesprekspartner. Meer
e-bookNederlands143 blz.9789052618067
1e druk
7-12-2010
andere uitgaves beschikbaar
'Effectieve tweegesprekken' geeft op diverse vragen antwoord. Met de elementaire gespreksvaardigheden uit dit boek staat u sterker in uw schoenen in elk gesprek. Meer
gebondenEngels240 blz.9781789666151
1e druk
3-4-2021
andere uitgaves beschikbaar
Streamline your organization's communication with the powerful and easy-to-follow methodology presented in this book, featuring insight from experts including Simon Sinek and Brene Brown. Meer
paperbackNederlands154 blz.9789052617169
2e druk
14-11-2011
In 'Goed verkopen, winst voor twee' laat Kenneth Smit zien dat verkopen een vak is dat u kunt leren en hij helpt u daarbij op weg. U leert dat verkopen vooral een kwestie is van luisteren naar uw klant en dat het vraagt om communicatieve vaardigheden. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789401460040
1e druk
15-11-2018
In onze geglobaliseerde en multiculturele maatschappij worden we regelmatig geconfronteerd met mensen die onze taal niet spreken. Meer
paperbackNederlands9789001810177
1e druk
16-8-2012
Volwassenen praten niet zo vaak met kinderen. Als ze dat doen is daar vaak een vervelende aanleiding voor, bijvoorbeeld slechte schoolprestaties of nog erger een scheiding van de ouders. Meer
paperbackNederlands204 blz.9789402132328
1e druk
26-12-2018
Het UWV treed op als beul en executeur van onze overheid en grossiert in executies van Burger Service Nummers. Men overweegt hardere maatregelen, die geen enkele burger zal begrijpen, maar de executie kans doet verhogen. Meer