Filteren
Trefwoord
24 resultaten
gebondenNederlands336 blz.9789001886820
7e druk
21-8-2018
'Dienstenmarketingmanagement' biedt een gestructureerd overzicht van de ontwikkeling en uitvoering van marketingbeleid bij dienstverleners. Meer
paperbackNederlands270 blz.9789001749927
3e druk
19-4-2021
Essentie van dienstenmarketingmanagement leert studenten hoe zij binnen dienstverlenende organisaties op een efficiënte manier invulling kunnen geven aan het marketingbeleid. Meer
paperbackNederlands278 blz.9789001797140
3e druk
19-7-2011
Bij 30 managementvragen wordt een model gepresenteerd om een mogelijk antwoord te formuleren. Tezamen vormen deze de input van een geïntegreerd strategisch (marketing)plan. Meer
gebondenNederlands708 blz.9789001268695
10e druk
25-4-2022
Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Meer
paperbackNederlands316 blz.9789001025076
7e druk
6-3-2025
Het boek Basiskennis marketing heeft een overzichtelijke indeling en volgt een heldere didactiek, waarbij de herkenbaarheid van de marketingtheorie in de praktijk centraal staat. Meer
paperbackNederlands208 blz.9789001593476
9e druk
27-3-2020
In deze nieuwe editie zijn geactualiseerde cases, nieuwe meerkeuzevragen en een nieuw voorbeeldexamen opgenomen. Meer
paperbackNederlands424 blz.9789001016586
6e druk
5-3-2024
Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Meer
paperbackNederlands395 blz.9789001886868
5e druk
16-4-2020
Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Meer
paperbackNederlands159 blz.9789023243250
2e druk
7-4-2007
andere uitgaves beschikbaar
Door toenemende marktwerking en kritischer wordende consumenten wordt marketing steeds belangrijker voor organisaties in de gezondheidszorg. Zorgaanbieders moeten concurreren en nog beter inspelen op de wensen en behoeften van zakelijke en particuliere klanten. Meer
gebondenEngels334 blz.9780471690160
Het voorwoord door marketing goeroe Philip Kotler zet de trend voor een uitvoerig overzicht van de meest recente strategieën om merken op te bouwen en te doen groeien. Meer
gebondenNederlands176 blz.9789082340327
1e druk
4-7-2019
Mensen houden van merken. Ook in de zorg. Merken geven patiënten, medewerkers, verwijzers en zorginkopers herkenning, vertrouwen en houvast. Merken maken het leven gemakkelijk. Meer
34,95
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis
gebondenEngels772 blz.9789001298722
4e druk
2-8-2022
Marketing Fundamentals is the English-language edition of Grondslagen van de marketing, the most influential Dutch book about marketing. Meer
paperbackNederlands161 blz.9789083003955
1e druk
15-10-2024
gebondenEngels184 blz.9780470848234
1e druk
'Winning at Service' kan uitkomst bieden voor managers van andere dienstverleningsorganisaties die de ambitie hebben hun bedrijf uit te bouwen tot een eersteklas wereldbedrijf. Meer
gebondenEngels332 blz.9781118604342
2e druk
3-8-2013
'Professional Service Marketing' geeft u de tactieken die uw onderneming nodig heeft om succes te hebben. Ze zijn gebaseerd op research en getest in het veld. Meer
paperbackEngels800 blz.9781944659011
8e druk
Featuring cases and examples from all over the world, Services Marketing: People, Technology, Strategy is suitable for students who want to gain a wider managerial view of Services Marketing. Meer
67% KORTING
gebondenEngels247 blz.9781422133316
1e druk
7-2-2012
'Uncommon Service' biedt een volledig nieuwe en systematische aanpak voor een hogere productiviteit, winstgevendheid en duurzaam concurrentievoordeel. Meer
e-bookNederlands247 blz.9789401403481
1e druk
23-10-2012
Jan van den Bergh ontmaskert de valse marketinghoop van de sociale media. Iets 'leuk vinden' op Facebook betekent namelijk amper nog iets voor het merk. Meer
e-bookNederlands168 blz.9789401434027
1e druk
23-5-2016
Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor worden zij 'moeilijke klanten'. Meer
14,99
Dit product is niet leverbaar