Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									22 resultaten
								
								Trefwoord: Diensten-marketing
				paperbackNederlands270 blz.9789001749927
				3e druk
				19-4-2021
						
						Essentie van dienstenmarketingmanagement leert studenten hoe zij binnen dienstverlenende organisaties op een efficiënte manier invulling kunnen geven aan het marketingbeleid.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands336 blz.9789001886820
				7e druk
				21-8-2018
						
						'Dienstenmarketingmanagement' biedt een gestructureerd overzicht van de ontwikkeling en uitvoering van marketingbeleid bij dienstverleners.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands278 blz.9789001797140
				3e druk
				19-7-2011
						
						Bij 30 managementvragen wordt een model gepresenteerd om een mogelijk antwoord te formuleren. Tezamen vormen deze de input van een geïntegreerd strategisch (marketing)plan.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands208 blz.9789001593476
				9e druk
				27-3-2020
						
						In deze nieuwe editie zijn geactualiseerde cases, nieuwe meerkeuzevragen en een nieuw voorbeeldexamen opgenomen.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands708 blz.9789001268695
				10e druk
				25-4-2022
						
						Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands161 blz.9789083003955
				1e druk
				15-10-2024
						
						
				paperbackNederlands424 blz.9789001016586
				6e druk
				5-3-2024
						
						Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands316 blz.9789001025076
				7e druk
				6-3-2025
						
						Het boek Basiskennis marketing heeft een overzichtelijke indeling en volgt een heldere didactiek, waarbij de herkenbaarheid van de marketingtheorie in de praktijk centraal staat.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands395 blz.9789001886868
				5e druk
				16-4-2020
						
						Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels334 blz.9780471690160
				
				
						
						Het voorwoord door marketing goeroe Philip Kotler zet de trend voor een uitvoerig overzicht van de meest recente strategieën om merken op te bouwen en te doen groeien.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands159 blz.9789023243250
				2e druk
				7-4-2007
						
						andere uitgaves beschikbaar
Door toenemende marktwerking en kritischer wordende consumenten wordt marketing steeds belangrijker voor organisaties in de gezondheidszorg. Zorgaanbieders moeten concurreren en nog beter inspelen op de wensen en behoeften van zakelijke en particuliere klanten.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels772 blz.9789001298722
				4e druk
				2-8-2022
						
						Marketing Fundamentals is the English-language edition of Grondslagen van de marketing, the most influential Dutch book about marketing.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels332 blz.9781118604342
				2e druk
				3-8-2013
						
						'Professional Service Marketing' geeft u de tactieken die uw onderneming nodig heeft om succes te hebben. Ze zijn gebaseerd op research en getest in het veld.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels184 blz.9780470848234
				1e druk
				
						
						'Winning at Service' kan uitkomst bieden voor managers van andere dienstverleningsorganisaties die de ambitie hebben hun bedrijf uit te bouwen tot een eersteklas wereldbedrijf.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels247 blz.9781422133316
				1e druk
				7-2-2012
						
						'Uncommon Service' biedt een volledig nieuwe en systematische aanpak voor een hogere productiviteit, winstgevendheid en duurzaam concurrentievoordeel.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels800 blz.9781944659011
				8e druk
				
						
						Featuring cases and examples from all over the world, Services Marketing: People, Technology, Strategy is suitable for students who want to gain a wider managerial view of Services Marketing.					 Meer
							
			
								75% KORTING
			
				e-bookNederlands247 blz.9789401403481
				1e druk
				23-10-2012
						
						Jan van den Bergh ontmaskert de valse marketinghoop van de sociale media. Iets 'leuk vinden' op Facebook betekent namelijk amper nog iets voor het merk.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands168 blz.9789401434027
				1e druk
				23-5-2016
						
						Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor worden zij 'moeilijke klanten'.					 Meer
							
			
								
										14,99
				
						Dit product is niet leverbaar
				
				
				
			
				paperbackNederlands320 blz.9789462760677
				4e druk
				13-4-2018
						
						De auteurs slagen erin op een eenvoudige wijze structuur te brengen in de modellen en onderwerpen en hun professionele expertise staat borg voor vele praktische voorbeelden.					 Meer