Filteren
Trefwoord
80 resultaten
gebondenNederlands708 blz.9789001268695
10e druk
25-4-2022
Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Meer
paperbackNederlands208 blz.9789001593476
9e druk
27-3-2020
In deze nieuwe editie zijn geactualiseerde cases, nieuwe meerkeuzevragen en een nieuw voorbeeldexamen opgenomen. Meer
paperbackNederlands540 blz.9789001298678
7e druk
25-2-2022
Business marketing combineert op overzichtelijke wijze de meer traditionele en praktische kennis van business marketing, over het koopgedrag van organisaties, marktonderzoek en segmentatie, met de nieuwste inzichten op het gebied van online marketing. Meer
paperbackNederlands300 blz.9789058758941
2e druk
De essentie van marketing is niet langer de ruil van producten of diensten bevorderen. Tegenwoordig spelen consumentenbehoeften een veel grotere rol. Meer
gebondenNederlands499 blz.9789082298178
1e druk
24-6-2022
Het herschreven Handboek Online Marketing 8 (#HOM8) is het meest complete, prijswinnende, gestructureerd, modern en praktisch management- en studieboek. Meer
paperbackNederlands251 blz.9789037262995
1e druk
17-8-2022
Basisboek Marketing laat je kennismaken met de wereld van de marketing. Er wordt uitgelegd wat een markt met vraag en aanbod is en welke organisaties daar allemaal actief zijn. Meer
gebondenEngels772 blz.9789001298722
4e druk
2-8-2022
Marketing Fundamentals is the English-language edition of Grondslagen van de marketing, the most influential Dutch book about marketing. Meer
paperbackNederlands316 blz.9789001025076
7e druk
6-3-2025
Het boek Basiskennis marketing heeft een overzichtelijke indeling en volgt een heldere didactiek, waarbij de herkenbaarheid van de marketingtheorie in de praktijk centraal staat. Meer
gebondenNederlands715 blz.9789001078362
8e druk
16-12-2022
Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is al jaren een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, -strategie en -management. Meer
gebondenNederlands450 blz.9789082298123
1e druk
7-8-2020
Het herschreven 'Handboek Online Marketing 7 (#HOM7)' is een compleet, gestructureerd, modern en praktisch management- en studieboek. Meer
24% KORTING
paperbackNederlands480 blz.9789043039956
7e druk
11-4-2023
Marketingcommunicatie geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context. Meer
paperbackNederlands256 blz.9789089536716
1e druk
24-6-2015
In Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied komt de complete basis van het marketingvak aan bod. Meer
paperbackNederlands282 blz.9789043040679
15e druk
3-4-2023
Marketing begint bij het begrijpen van behoeften en wensen, het bepalen welke doelmarkten de organisatie het beste kan bedienen en het ontwikkelen van overtuigende waardeproposities om consumenten aan te trekken en aan zich te binden. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789039528198
1e druk
7-6-2019
'Extra Pitch voor Nima A' is bestemd voor cursisten die de methode Pitch gevolgd hebben voor het mbo-diploma Medewerker marketing en communicatie. Meer
paperbackEngels232 blz.9789464674507
1e druk
5-10-2023
This comprehensive guide hones in on marketing’s pivotal role in creating value for customers and other stakeholders. Meer
paperbackNederlands651 blz.9789043038065
8e druk
1-3-2021
Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing. Meer
paperbackNederlands9789043041669
4e druk
20-10-2022
Het marketingplan gaat verder waar algemenere marketingboeken vaak ophouden. Dit boek leert je stap voor stap hoe je een creatief en praktisch marketingplan schrijft. Meer
paperbackNederlands698 blz.9789001899936
7e druk
Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is uitgegroeid tot een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, strategie en management. Meer
53% KORTING
paperbackNederlands152 blz.9789090365336
1e druk
23-12-2022
Overal om ons heen zien we activaties en promotionele producten. Logisch, want het zijn zeer effectieve marketingmiddelen. Martin de Winter laat in dit handboek de marktingkracht zien van activaties en promotionele producten. Meer
38% KORTING
paperbackNederlands270 blz.9789001749927
3e druk
19-4-2021
Essentie van dienstenmarketingmanagement leert studenten hoe zij binnen dienstverlenende organisaties op een efficiënte manier invulling kunnen geven aan het marketingbeleid. Meer