Filteren
Trefwoord
11 resultaten
gebondenNederlands499 blz.9789082298178
1e druk
24-6-2022
Het herschreven Handboek Online Marketing 8 (#HOM8) is het meest complete, prijswinnende, gestructureerd, modern en praktisch management- en studieboek. Meer
paperbackNederlands425 blz.9789043039338
2e druk
12-5-2022
Online marketing is niet meer weg te denken uit het marketingvak. Voor elke onderneming kan online marketing een belangrijke rol spelen in het bereiken en behouden van klanten. Meer
paperbackNederlands452 blz.9789078972242
19e druk
17-12-2024
Het NIMA Marketingfacts Jaarboek 2025 is een handboek en een naslagwerk over marketing voor professionals, docenten en studenten. Meer
paperbackNederlands492 blz.9789078972150
17e druk
21-6-2022
Zoals ieder vakgebied verandert en vernieuwt marketing zich soms sneller dan vakliteratuur en studieboeken kunnen bijhouden. Meer
paperbackNederlands651 blz.9789043038065
8e druk
1-3-2021
Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789024426331
1e druk
28-1-2019
andere uitgaves beschikbaar
Veel marketingplannen verdwijnen ongelezen in een la: vreemd eigenlijk dat we zoveel kennis, tijd, capaciteit, maar vooral positieve energie zomaar van tafel vegen. Meer
paperbackNederlands282 blz.9789043040679
15e druk
3-4-2023
Marketing begint bij het begrijpen van behoeften en wensen, het bepalen welke doelmarkten de organisatie het beste kan bedienen en het ontwikkelen van overtuigende waardeproposities om consumenten aan te trekken en aan zich te binden. Meer
paperbackEngels232 blz.9789464674507
1e druk
5-10-2023
This comprehensive guide hones in on marketing’s pivotal role in creating value for customers and other stakeholders. Meer
paperbackNederlands251 blz.9789037262995
1e druk
17-8-2022
Basisboek Marketing laat je kennismaken met de wereld van de marketing. Er wordt uitgelegd wat een markt met vraag en aanbod is en welke organisaties daar allemaal actief zijn. Meer
paperbackNederlands105 blz.9789052617121
1e druk
27-12-2011
Marketing en communicatie zijn middelen om een boodschap over te brengen. Van de slimme marktkoopman en ambitieuze ondernemer, tot de professionele overheidsvoorlichter en gewiekste politicus - iedereen maakt er gebruik van. Meer
paperbackEngels200 blz.9789020934052
1e druk
26-3-2025
Discover the essentials of modern marketing with Marketing: Reinventing the Basics. As digital revolutions reshape consumer behavior, this book revisits core marketing principles like SAVE and the Customer Journey. Meer