Marketingfacts Jaarboek 2022-2023
Food for Thought voor marketeers
Samenvatting
Zoals ieder vakgebied verandert en vernieuwt marketing zich soms sneller dan vakliteratuur en studieboeken kunnen bijhouden. Om die reden is marketing-vakblog Marketingfacts.nl aan het begin van vorig decennium ontstaan en om die reden schrijven honderden vakgenoten en specialisten dagelijks mee aan het up-to-date houden van kennis over marketing.
Met insights, onderzoek, nieuwe ervaring en opinie over het vak houden professionals in marketing, communicatie en sales elkaar scherp en op de hoogte. Het NIMA 'Marketingfacts Jaarboek' biedt lezers een unieke samenstelling van hoofdstukken en hot topics over precies die onderwerpen en deelgebieden van marketing waar de veranderingen het snelst gaan, met de meest recente trends, cijfers en best practices.
Enerzijds is het een handboek over de basics van het vak: van marketingstrategie tot customer experience en álle stappen die daartussen liggen. Het is ook een jaarlijkse update van veranderingen en ontwikkelingen om in de gaten te houden, geschreven door de grootste specialisten die we bereid hebben gevonden een hoofdstuk of hot topic uit te werken.
Het jaarboek is daarmee een lesboek en naslagwerk ineen, waarbij ieder onderwerp van kop tot staart wordt uitgelegd en toegelicht. Daarnáást besteden we dit jaar speciale aandacht aan Moreel Marketing Leider(schap), Young Professionals in Marketing, Duurzaam Transformeren en de bouw van een Schaalbaar
Trefwoorden
marketing marketingstrategie brand management customer experience marketing technology contentmarketing analytics pricing management b2b-marketing search media brand design duurzaamheid innovatie ethiek inclusie en diversiteit marketingteams strategie klantgericht digital marketing data-driven marketing consumentenpsychologie marketingcommunicatie klantbeleving merkpositionering ai in marketing marketing metrics marketingtrends online marketing
Trefwoorden
Specificaties
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
1 Marketingstrategie 8
2 Brand Management 38
3 Brand Design 90
4 Analytics 122
5 Marketing Technology 146
6 Contentmarketing 222
7 Media 246
8 Search 286
9 Pricing Management 340
10 B2B-Marketing 380
11 Innovatie 444
12 Customer experience 468
Hot topics
1 Het Moderne Marketingteam: specialist of generalist? 80
2 Inclusie en diversiteit in marketing en dóór marketing 210
3 De Duurzaamheidparadox 316
4 Het Moreel Marketing Waardenkompas 418
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht