Filteren
Trefwoord
11 resultaten
paperbackNederlands278 blz.9789462363878
7e druk
29-10-2014
In 'Media en publiek' worden de belangrijkste theorieën besproken die binnen communicatiewetenschap gangbaar zijn en betrekking hebben op de werking van de media. Meer
paperbackNederlands552 blz.9789059319325
9e druk
18-8-2015
Dit leerboek is bestemd voor een ieder die belangstelling heeft voor menselijke communicatie: voor studenten in het hoger beroepsonderwijs of de universiteit en voor communicatieprofessionals in de praktijk. Meer
paperbackNederlands480 blz.9789043039956
7e druk
11-4-2023
Marketingcommunicatie geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context. Meer
e-bookNederlands198 blz.9789492272102
1e druk
27-7-2020
andere uitgaves beschikbaar
Voor communicatieprofessionals of iedereen die dat wil worden, biedt deze inleiding in de communicatietheorie zicht op dat zo opvallende en toch gemaskeerde fenomeen in onze maatschappij. Meer
gebondenNederlands192 blz.9789057599088
1e druk
4-6-2018
Hoe bereid je je voor op een sollicitatiegesprek? Hoe communiceer je met je geliefde, je baas of je werknemers? Hoe wapen je je tegen fake news? En, misschien nog wel belangrijker, hoe luister je aandachtig? Meer
paperbackNederlands198 blz.9789492272140
1e druk
30-7-2020
andere uitgaves beschikbaar
Voor communicatieprofessionals of iedereen die dat wil worden, biedt deze inleiding in de communicatietheorie zicht op dat zo opvallende en toch gemaskeerde fenomeen in onze maatschappij. Meer
paperbackNederlands144 blz.9789024424894
2e druk
20-5-2019
'Kernbegrippen van professionele communicatie' biedt je de theoretische en praktische basis voor een goede start in de communicatie. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789025910884
1e druk
19-7-2022
De coronacrisis heeft een spirituele leegte in onze samenleving blootgelegd. Volgens Ronald Meester kampen we met een zingevingsvacuüm, waarbij alleen de wetenschap nog in staat wordt geacht te vertellen hoe we moeten leven. Meer
paperbackNederlands112 blz.9789000390458
1e druk
16-4-2024
Als alledaagse taal stiekem het gedrag van mensen beïnvloedt, noemen we dat bromvliegtaal. Want woorden en uitdrukkingen werken soms als de bekende vlieg in de wc: ze veranderen ‘vanzelf’ gedrag zonder dat je precies snapt hoe. Meer
paperbackEngels60 blz.9789013150322
1e druk
25-6-2018
andere uitgaves beschikbaar
In addition to providing an analysis of the present situation in the international tax debate, this inaugural lecture seeks to illuminate a fruitful way forward. Meer
gebondenNederlands200 blz.9789492613080
1e druk
26-10-2021
Dag dertien-in-een-dozijn-formules. Hallo magazinemarketing.
In dit boek neemt Cinda. Magazine Queen je mee in de aantrekkingskracht van magazines, één van de oudste massa communicatiemiddelen ter wereld. Meer