Filteren
Trefwoord
15 resultaten
paperbackNederlands572 blz.9789055163410
5e druk
2-3-2023
andere uitgaves beschikbaar
Goedwerkende en succesvolle organisaties komen niet toevallig tot stand. Om goed te functioneren en te slagen, moeten veel dingen tegelijk goed gaan. Meer
paperbackNederlands281 blz.9789462760943
1e druk
Dit boek biedt concrete handvatten voor het inrichten van een toekomstbestendige adviespraktijk die rekening houdt met de behoeftes én financiële mogelijkheden van klanten. Meer
49% KORTING
gebondenEngels236 blz.9781422160596
1e druk
30-11-2011
Met volledige medewerking van Michael Porter is het Joan Magretta gelukt het revolutionaire denken samen te vatten in een beknopt en toegankelijk boek. Meer
paperbackNederlands558 blz.9789025400866
12e druk
15-7-2011
Dit boek begint waar 'Concurrentiestrategie' eindigde. Het beschrijft hoe de beste resultaten verkregen en behouden kunnen worden. Het biedt de strategische planner uitgebreide analyseschema's, waarmee hij de prestaties van zijn bedrijf voor de toekomst kan bepalen. Meer
paperbackNederlands442 blz.9789025496135
3e druk
6-8-2011
De autoriteit op het gebied van concurrentie en strategie, Michael E. Porter, bundelt in dit boek zijn belangrijkste artikelen van de afgelopen vijftien jaar. Meer
51% KORTING
gebondenEngels575 blz.9781422126967
2e druk
In 'On competition' brengt Porter een aantal van zijn bekendste artikelen bij elkaar, alsmede twee nieuwe hoofdstukken over concurrentiestrategie. Het boek verschaft een diepgaand inzicht en slaat een brug tussen de economische theorie en het managementdenken. Meer
paperbackNederlands340 blz.9789001862688
1e druk
21-5-2016
'Merkpositionering' is een beknopte handleiding over het positioneren van merken. Het bevat de meest recente wetenschappelijke inzichten over positionering en differentiatie. Meer
e-bookNederlands232 blz.9789052619620
1e druk
30-3-2012
andere uitgaves beschikbaar
'De alignment-factor' toont aan de hand van vier stappen hoe u als communicatieprofessional voor uw organisatie duurzame relaties opbouwt en ze op langere termijn onderhoudt. Meer
e-bookNederlands192 blz.9789461263193
1e druk
19-12-2018
Elke crisis is uniek, dus als er plotseling een plaatsvindt in uw organisatie is het moeilijk om snel en adequaat te reageren. Wat moet u doen, hoe kunt u zich verdedigen? Meer
paperbackEngels372 blz.9780470779309
1e druk
Deze toegankelijke gids zet de ideeën, theorieën en principes van concurrentiestrategie uiteen. Adviezen van experts en praktische voorbeelden helpen u de competitieve wereld binnen te treden, uw positie te behouden en uw strategie te ontwikkelen. Meer
e-bookNederlands210 blz.9789089591326
1e druk
4-2-2020
andere uitgaves beschikbaar
Managementboek bestaat 25 jaar. Dat markeren we onder andere met dit bijzondere boek waarin tien experts worden bevraagd over de stand van zaken in hun vakgebied. Meer
paperbackNederlands110 blz.9789462156982
1e druk
25-9-2020
Dit boek geeft inspiratie en ideeën en tegelijk hoe je dat in de praktijk kan doen door zeven skills te beschrijven, die je als modern ondernemingsraadslid nodig hebt. Meer
paperbackEngels240 blz.9789464015294
1e druk
11-10-2021
The idea behind this book is to give both entrepreneurs and managers a better understanding of what strategy is all about. Meer
46% KORTING
paperbackNederlands152 blz.9789024463602
1e druk
20-11-2023
Het Strategisch Communicatie Frame is al een decennium lang een belangrijke standaard voor communicatieprofessionals bij de ontwikkeling van zinvolle acties. Meer
paperbackNederlands174 blz.9789401493024
1e druk
11-10-2023
andere uitgaves beschikbaar
Onder al dat harde werk in culturele organisaties schuilt een hardnekkige stille onzekerheid. Weten we zelf wel altijd goed wat we aan het doen zijn? Beperkte zelfkennis is hét probleem van de cultuursector. Meer