Filteren
Trefwoord
27 resultaten
paperbackNederlands324 blz.9789401809375
1e druk
2-3-2023
andere uitgaves beschikbaar
De kwaliteit van IT-diensten is cruciaal voor vrijwel iedere organisatie. Goede, flexibele en stabiele IT-diensten zijn niet alleen de ruggengraat, maar ook het onderscheidend vermogen. Meer
paperbackNederlands201 blz.9789087536770
1e druk
20-3-2012
andere uitgaves beschikbaar
Deze pocketguide voorziet in dezelfde behoefte als de vorige edities: het bieden van een nauwgezette samenvatting van ITIL, gebaseerd op ITIL 2011 Editie. Meer
e-bookNederlands201 blz.9789087539771
1e druk
21-11-2013
andere uitgaves beschikbaar
Deze pocketguide voorziet in dezelfde behoefte als de vorige edities: het bieden van een nauwgezette samenvatting van ITIL, gebaseerd op ITIL 2011 Editie. Meer
e-bookNederlands152 blz.9789401806336
1e druk
3-4-2020
andere uitgaves beschikbaar
Deze pocketguide geeft uitleg over alle exameneisen voor het ITIL 4 Foundation examen en biedt tevens ondersteuning voor iedereen die eerdere ITIL-edities kent en op zoek is naar een brug naar deze nieuwe editie. Meer
paperbackNederlands152 blz.9789401806282
1e druk
3-4-2020
andere uitgaves beschikbaar
Deze pocketguide geeft uitleg over alle exameneisen voor het ITIL 4 Foundation examen en biedt tevens ondersteuning voor iedereen die eerdere ITIL-edities kent en op zoek is naar een brug naar deze nieuwe editie. Meer
paperbackEngels77 blz.9789087536169
1e druk
15-1-2010
'IT Outsourcing Part 2: Managing the Sourcing Contract' covers all the processes for managing the contract, from the transition phase through to normal operational service and contract termination. Meer
paperbackNederlands220 blz.9789401810760
1e druk
23-4-2025
andere uitgaves beschikbaar
De inhoud van de ISM 5 Foundation training is volledig gebaseerd op de inhoud van de standaard ISM-methode versie 5. Meer
e-bookNederlands212 blz.9789401810777
1e druk
7-3-2025
andere uitgaves beschikbaar
De inhoud van de ISM 5 Foundation training is volledig gebaseerd op de inhoud van de standaard ISM-methode versie 5. Tijdens deze training leer je onder andere hoe je IT-servicemanagement kunt toepassen en hoe je kunt abstraheren en nuanceren bij servicevraagstukken. Meer
paperbackNederlands379 blz.9789087530563
1e druk
20-3-2014
andere uitgaves beschikbaar
De nieuwe versie van dit boek is up-to-date gebracht met ITIL V3. Het boek is net als de vorige editie bondig geschreven, maar dit neemt niet weg dat alle aspecten van ITIL V3 aan bod komen: de levenscyclusbenaring van ITIL V3 wordt uitvoering behandeld. Meer
paperbackEngels440 blz.9789401801577
1e druk
4-12-2018
The four courses in Service Capability is aimed at students who need deep knowledge of the processes and the roles of ITIL. Service Lifecycle covered in the course but the primary focus is on processes, functions, roles and activities of its application and use by lifecycle. Meer
e-bookNederlands152 blz.9789401804448
1e druk
27-5-2019
De ITIL pocketguides van Van Haren Publishing worden al lange tijd beschouwd als een betrouwbare gids op het gebied van ITIL, in vele taalversies. Meer
e-bookNederlands196 blz.9789401804622
1e druk
8-7-2019
andere uitgaves beschikbaar
Deze cursus dient om uw ITIL 4 basisvaardigheden te ontwikkelen waardoor u een nieuwe kijk krijgt op IT Service Management through a Service Value System (SVS). Meer
paperbackNederlands328 blz.9789058754509
1e druk
5-4-2016
In De kleine ITIL versie 2011 worden de vijf kernboeken van ITIL kort en krachtig samengevat voor degene die vooral met ITIL wil en moet werken. Meer
paperbackNederlands140 blz.9789492221360
1e druk
6-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek bespreekt Jos Gielkens de voorwaarden voor succesvolle, expliciete afspraken omtrent de dienstverlening en optimale inrichting van de serviceorganisatie. Meer
e-bookNederlands232 blz.9789087539900
1e druk
16-2-2011
andere uitgaves beschikbaar
ASL, application Service Library, is als publicdomain-standaard hét procesframework voor applicatiemanagement. Meer
paperbackNederlands355 blz.9789087538019
1e druk
28-11-2013
In de wereld van IT-servicemanagement (ITSM) en ITIL is Foundations van ITIL al jaren de meest toonaangevende publicatie. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789037257670
4e druk
16-6-2020
Aan het ondersteunen van gebruikers van ICT-systemen worden steeds hogere eisen gesteld. Het boek Servicemanagement geeft je inzicht in een groot aantal aspecten van deze ondersteuning. Meer
e-bookNederlands42 blz.9789087538873
2e druk
30-8-2012
andere uitgaves beschikbaar
Door het invullen van de 'BiSL Zelfevaluatie' krijgt u inzicht in de mate waarin business informatie management en daarbij behorende processen binnen uw organisatie zijn ingericht. Meer
paperbackEngels200 blz.9789401812528
1e druk
6-3-2025
andere uitgaves beschikbaar
In this book, the authors draw upon their extensive experiences in small and medium sized organizations to provide a ‘practical and application-oriented path’ to address the many challenges in the world of IT service management. Meer
e-bookEngels180 blz.9789401804400
1e druk
23-4-2019
andere uitgaves beschikbaar
The ITIL pocket guides of Van Haren Publishing are since long recognized as the industry classic guide on the topic of ITIL, in many languages. Meer