Filteren
Trefwoord
8 resultaten
paperbackNederlands308 blz.9789001078485
2e druk
4-4-2023
Evenals de eerste editie is het boek een brede afspiegeling van het gebruik van data: van metrics tot privacy, data-communicatie en optimalisatie. Meer
paperbackEngels349 blz.9780198295952
1e druk
Gebaseerd op een uitgebreid onderzoek, waarvoor hij de Igor Ansoff Award ontving, laat Volberda zien dat flexibiliteit de belangrijkste uitdaging is waar hedendaagse ondernemingen zich voor gesteld zien. Meer
gebondenNederlands276 blz.9789055947126
2e druk
andere uitgaves beschikbaar
'Klaar om te wenden' is bedoeld voor iedereen die in samenwerking met anderen de toekomst op de agenda wil zetten, breder wil kijken dan alleen naar winst en verder dan de korte termijn. Meer
29,99
Dit product is uitverkocht
e-bookNederlands207 blz.9789052619484
1e druk
3-4-2012
andere uitgaves beschikbaar
Deze uitgave introduceert een interactieve aanpak gebaseerd op de Berenschot Strategische Dialoog, waarin strategieformulering en strategie-implementatie aan elkaar zijn gekoppeld. Meer
paperbackNederlands350 blz.9789001893125
1e druk
18-6-2020
Data-bedreven marketing reikt professionals de kennis en vaardigheden aan om waardevolle data naar zinvolle inzichten te vertalen en daarmee hun marketinginspanningen te verbeteren. Meer
paperbackEngels332 blz.9789083320304
1e druk
13-3-2023
andere uitgaves beschikbaar
It is said that actions speak louder than words. Theory has its place, but experience serves invaluable. Meer
gebondenEngels416 blz.9781394210435
1e druk
1-7-2024
In The Execution Challenge: Delivering Great Strategy at Scale, a team of renowned strategy execution researchers and consultants delivers a practical and insightful new take on how to effectively execute strategy in today's complex, fast-changing environments. Meer
paperbackEngels372 blz.9780470779309
1e druk
Deze toegankelijke gids zet de ideeën, theorieën en principes van concurrentiestrategie uiteen. Adviezen van experts en praktische voorbeelden helpen u de competitieve wereld binnen te treden, uw positie te behouden en uw strategie te ontwikkelen. Meer