Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Trust Agents

Using the Web to Build Influence, Improve Reputation, and Earn Trust

Specificaties
Paperback, 302 blz. | Engels
John Wiley & Sons | 1e druk, 2010
ISBN13: 9780470635490
Rubricering
Juridisch : Management
John Wiley & Sons 1e druk, 2010 9780470635490
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

'Trust Agents' biedt adviezen van twee veteranen in de social media. Ze leren u hoe u via deze media uw reputatie kunt verbeteren, in relaties kunt investeren en vertrouwen kunt creëren. Naast vele praktijkvoorbeelden, cases en praktische tips is er ook ruim aandacht voor de theorie.

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9780470635490
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:302
Druk:1
Hoofdrubriek:Management

Expertrecensies (1)

recensie
Trust Agents
Reinier Willems | 19 januari 2011
Social media, het fenomeen dat tot voor kort het exclusieve domein leek te zijn van consumentenmarketing staat nu ook in de top-3 onderwerpen van menig business-to-business marketingplan. In het boek 'Trust Agents' beschrijven social media experts Chris Brogan en Julien Smith op praktische wijze hoe u social media kunt inzetten in de ontwikkeling van de invloed en reputatie van (zakelijke) merken.
Lees verder

Inhoudsopgave

Acknowledgments.
Introduction.

1. Trust, Social Capital, and Media.
2. Make Your Own Game.
3. One of Us.
4. The Archimedes Effect.
5. Agent Zero.
6. Human Artist.
7. Build an Army.
8. The Trust Agent.
9. What's Next.

Index.

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Trust Agents