Citizen Brands
Putting society at the heart of your business
Samenvatting
In een wereld waar consumenten steeds kritischer en veeleisender worden, staan ondernemingen en merken voor een belangrijke uitdaging: hoe bouwen zij een sterke reputatie op, waardoor zij vertrouwen en loyaliteit winnen? Recente schandalen in het bedrijfsleven hebben voeding gegeven aan het cynisme van veel consumenten. Er wordt getwijfeld aan de motieven van ondernemingen en consumenten willen weten waar ondernemingen voor staan en hoe zij opereren in relatie tot de maatschappij als geheel. Er is zelfs een aparte term voor: maatschappelijk verantwoord ondernemen. Steeds meer moeten ondernemingen rekening houden met wensen van consumenten door meer pro-actief betrokken te raken bij de maatschappij. Michael Willmott laat zien hoe ondernemingen die zich meer maatschappij bewust willen opstellen, kunnen handelen om dit streven te realiseren.
Specificaties
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht