Citizen Brands

Putting society at the heart of your business

Specificaties
Paperback, 260 blz. | Engels
John Wiley & Sons | 0e druk, 2003
ISBN13: 9780470853580
Rubricering
Juridisch : Management
John Wiley & Sons 0e druk, 2003 9780470853580
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

In een wereld waar consumenten steeds kritischer en veeleisender worden, staan ondernemingen en merken voor een belangrijke uitdaging: hoe bouwen zij een sterke reputatie op, waardoor zij vertrouwen en loyaliteit winnen? Recente schandalen in het bedrijfsleven hebben voeding gegeven aan het cynisme van veel consumenten. Er wordt getwijfeld aan de motieven van ondernemingen en consumenten willen weten waar ondernemingen voor staan en hoe zij opereren in relatie tot de maatschappij als geheel. Er is zelfs een aparte term voor: maatschappelijk verantwoord ondernemen. Steeds meer moeten ondernemingen rekening houden met wensen van consumenten door meer pro-actief betrokken te raken bij de maatschappij. Michael Willmott laat zien hoe ondernemingen die zich meer maatschappij bewust willen opstellen, kunnen handelen om dit streven te realiseren.

Specificaties

ISBN13:9780470853580
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:260
Druk:0
Hoofdrubriek:Management

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Citizen Brands