Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Value Drivers

The managers guide to driving corporate value creation

Specificaties
Paperback, 261 blz. | Engels
John Wiley & Sons | 0e druk, 1998
ISBN13: 9780471861218
Rubricering
Juridisch : Management
John Wiley & Sons 0e druk, 1998 9780471861218
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Hoe steekt de onderneming waar ik werk daadwerkelijk in elkaar? Hoe kan ik mijn functioneren als manager verbeteren? Hoe kan ik bijdragen aan de strategie en waarde van de onderneming? Deze vragen worden beantwoord in 'Value Drivers'. Vanuit de gedachte dat managers een zelfstandige en professionele instelling hebben, introduceert Marc Scott een eenvoudig raamwerk en praktische instrumenten die kunnen helpen bij het verbeteren van de prestaties van een manager. Een belangrijk element van een effectieve strategie is dat managers voortdurend schaven aan de processen die in de organisatie een belangrijke rol spelen. Door middel van de instrumenten die in dit boek worden besproken leert de manager zien welke processen in een organisatie goed en slecht functioneren, opdat inspanningen ter verbetering op de juiste processen kunnen worden verricht.

Specificaties

ISBN13:9780471861218
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:261
Druk:0
Hoofdrubriek:Management

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Value Drivers