Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Competing with Information

A manager's guide to creating business value with information content

Specificaties
Gebonden, 342 blz. | Engels
John Wiley & Sons | 0e druk, 2000
ISBN13: 9780471899693
Rubricering
Juridisch : Management
John Wiley & Sons 0e druk, 2000 9780471899693
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

In de Nieuwe Economie worden managers geconfronteerd met veel gegevens, maar helaas te weinig informatie over markten, klanten, producten en ondernemingen. Het is de uitdaging voor veel ondernemingen om de juiste informatie te vergaren in de concurrentiestrijd met andere ondernemingen. Er kan dan ook worden gezegd dat informatiemanagement te belangrijk is om over te laten aan IT-specialisten. Die kunnen weliswaar prachtige informatiesystemen bouwen, die veel gegevens uitspugen, maar daar heeft een onderneming niets aan als de gegevens niet relevant zijn. Dit boek is geschreven vanuit het uitgangspunt dat de informatievoorziening een verantwoordelijkheid is van iedere manager. Die managers hoeven geen IT-specialist te zijn, maar moeten in staat zijn hun informatiebehoeften op zodanige wijze onder woorden te brengen, dat een IT-oplossing kan worden ontwikkeld om die informatie te verschaffen. Het boek helpt bij het vaststellen van de informatie die werkelijk belangrijk is voor een onderneming.

Specificaties

ISBN13:9780471899693
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:342
Druk:0
Hoofdrubriek:Management

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Competing with Information