,

Over the Horizon

Planning products today for success tomorrow

Specificaties
Paperback, 243 blz. | Engels
John Wiley & Sons | 0e druk, 1999
ISBN13: 9780471987178
Rubricering
Juridisch : Management
John Wiley & Sons 0e druk, 1999 9780471987178
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Veel strategische adviezen over productontwikkeling die men in de literatuur tegenkomt, zijn gericht op een te korte termijn. Daarbij ligt de nadruk vaak sterk op het tevreden stellen van aandeelhouders, waardoor vooral wordt gelet op de winstgevendheid op korte termijn. Om klanten op lange termijn tevreden te stellen is het echter noodzakelijk om niet alleen op korte termijn goede producten te kunnen ontwikkelen, maar ervoor te zorgen dat ook op lange termijn de productenstroom niet opdroogt. Ondernemingen moeten leren kijken voorbij de horizon. Daar plukken de aandeelhouders uiteindelijk ook de vruchten van. Zeker met het korter worden van productlevenscycli is het van belang voortdurend aandacht te schenken aan het vermogen nieuwe producten te ontwikkelen. In dit boek wordt behandeld op welke wijze ondernemingen dit kunnen doen door nieuwe behoeften van klanten in een vroeg stadium te identificeren.

Specificaties

ISBN13:9780471987178
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:243
Druk:0
Hoofdrubriek:Management

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Over the Horizon