Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

International Marketing: Emerging Markets

Specificaties
Gebonden, 308 blz. | Engels
Emerald Group Publishing | 1e druk, 2011
ISBN13: 9780857244475
Rubricering
Juridisch : Management
Emerald Group Publishing 1e druk, 2011 9780857244475
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen

Samenvatting

De financiële crisis versnelt de verschuiving van economische macht van het Westen naar het Oosten. Opkomende markten of Emerging Markets zijn uitgegroeid tot de belangrijkste motor van de wereldwijde economische groei en de bedrijven uit opkomende markten spelen een steeds belangrijkere rol in de wereldwijde concurrentie.

Dit boek is gericht op onderwerpen die grotendeels zijn genegeerd door de mainstream literatuur in internationale marketing. Het gaat onder meer in op de marketingstrategie van ondernemingen uit opkomende markten, de marktomstandigheden en het gedrag van consumenten.

Specificaties

ISBN13:9780857244475
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:308
Druk:1
Verschijningsdatum:27-1-2011
Hoofdrubriek:Management

Over Shaoming Zou

Shaoming Zou is vervonden aan de Universiteit van Colombia en Peking.

Andere boeken door Shaoming Zou

Over Huifen Fu

Huifen Fu is verbonden aan de University of International Business and Economics, Beijing.

Andere boeken door Huifen Fu

Inhoudsopgave

1. Awakening dragons: an exploration of the internationalisation of Chinese SMEs from the electronics sector
2. Innovation Platforms for Emerging Consumers: Spinning the Wheel of Retailing in Latin America
3. Fuelling India's Retail Boom – What Should Be the Right Policy?
4. Fashion retailing in China: An examination of its development and issues
5. Advertising appeals strategy: moderating effect on the relationship between innovation and customer equity drivers in China
6. The impact of brand credibility and brand personality on purchase intention: An empirical study in China
7. Hallmarks in the development of marketing: Chinese managers' market orientation and ability to deliver service quality
8. Examining the determinants of interfunctional coordination and export performance: An investigation of Brazilian exporters
9. Differences between high- and low-performing exporting firms in a developing country
10. Predicting and explaining complaint intention and behaviour of Malaysian consumers: an application of the planned behaviour theory
11. A comparative study of location choice for overseas R&D investment of TNCs: An empirical study of the United States and Japan based on panel data
12. Cross-cultural communication: East vs. West

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        International Marketing: Emerging Markets