Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

BrandSimple

How the best brands keep it simple and succeed

Specificaties
Paperback, 255 blz. | Engels
St. Martin's Press | 1e druk, 2006
ISBN13: 9781403984906
Rubricering
Juridisch : Management
St. Martin's Press 1e druk, 2006 9781403984906
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

In de hypercompetitieve markt van tegenwoordig lijkt het moeilijker dan ooit om een merk te creëren dat draagvlak vindt bij de consument. In het boek 'BrandSimple' biedt Allen P. Adamson een verfrissende, simpele oplossing: bouw uw merk op een getest idee. Verzeker uzelf ervan dat het ontwerp en de boodschap van het merk past bij zijn ware betekenis. Vermijd onnodige en ingewikkelde strategieën. Met zijn jarenlange ervaring laat Adamson zien hoe u de boodschap van uw merk simpel en effectief kunt communiceren.

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9781403984906
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:255
Druk:1
Hoofdrubriek:Management

Expertrecensies (1)

recensie
BrandSimple
Martin Danko | 22 mei 2013
Over merken en branding zijn bijzonder veel boeken verschenen. Logisch, want het wordt steeds moeilijker voor merken om zich te onderscheiden in de niet aflatende stroom van producten en boodschappen die dagelijks over ons als consumenten wordt uitgestrooid. Het onderwerp is populair, maar veel boeken verzanden in (semi-) wetenschappelijke gemeenplaatsen over de theorie achter het merk.
Lees verder

Inhoudsopgave

Acknowledgements
Foreword by Sir Martin Sorrell
Introduction

Part I What the best brands know
1. Start with the basics
2. A short history of the world of brands - really short
3. What's changed since 1970 and what it means to brands

Part II How the best brands succeed
4. Step one: establish your brand idea
5. Step two: capture the essence of your idea
6. Step three: get your employees engaged in the idea
7. Step four: consider your brand's name
8. Step five: create branding signals beyond the name
9. Ten mental files to 'save as'
10. A final simple thought

A few of the terms you need to know
Index

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        BrandSimple