Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

De agenda

Specificaties
Paperback, 240 blz. | Nederlands
Business Contact | 0e druk, 2002
ISBN13: 9789025415686
Rubricering
Juridisch : Management
Business Contact 0e druk, 2002 9789025415686
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Van de auteur van de internationale bestseller 'De bijl aan de wortel' verschijnt nu 'De Agenda'. Michael Hammer staat bekend om zijn vaak profetische inzichten. Hij heeft het begrip re-engineering geïntroduceerd en hij stimuleerde als adviseur wereldwijd bedrijven tot opmerkelijke prestatieverbeteringen. Met zijn nieuwste boek rekent hij af met de gemakkelijke wijze van zakendoen in de voorspoedige jaren negentig. Bedrijven hebben een nieuwe Agenda nodig om succesvol te blijven. In het nieuwe millennium moeten managers weer serieuzer werken aan het werven en binden van klanten, en hun bedrijfsactiviteiten en -processen daarop afstemmen. De macht van de klant is een centraal thema. Hammer formuleert negen agendapunten voor bedrijven om de concurrentie voor te blijven in de klantgerichte economie.

Specificaties

ISBN13:9789025415686
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:240
Druk:0
Hoofdrubriek:Management

Expertrecensies (1)

recensie
De agenda
Erwin van de Pol | 13 mei 2002
Michael Hammer is bekeerd. De initiator van Business Re-engineering, in zijn woorden (inclusief de bijbehorende typografie) "een onvoorwaardelijke, tot-op-de-grond-afbranden-en-helemaal-opnieuw-beginnen-aanpak voor het verbeteren van bedrijfsprocessen", had het mis zo schrijft hij middenin dit boek.
Lees verder

Inhoudsopgave

Over de auteur

Voorwoord

1. Neem uw zaken weer serieus - Welkom in de klantgerichte economie

Deel 1 - De agenda

2. Doe het voor uw klanten - Wees een prettige zakenpartner
3. Geef uw klanten wat ze willen - Lever toegevoegde waarde
4. Stel processen voorop - Maak topprestaties mogelijk
5. Schep orde in de chaos - Creativiteit systematiseren
6. Meet wat je meten wilt - Metingen vallen onder management, niet onder accounting
7. Manage zonder structuur - Profiteer van de kracht van ambiguïteit
8. Concentreer u op de eindklant - Zet distributiekanalen om in gemeenschappen
9. Breek de buitenmuren af - Werk samen waar mogelijk
10. Breid uw onderneming uit - Integreer virtueel, niet verticaal

Deel 2 - De agenda uitvoeren

11. Zorg dat het gebeurt - Zet de agenda om in daden
12. Bereid u voor op peen onvoorspelbare toekomst - Institutionaliseer het vermogen tot verandering

Register

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De agenda