Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Hoe Starbucks mijn redding werd (1e druk 2007)

Een directeur gaat koffie schenken en wordt gelukkig

Specificaties
Paperback, 240 blz. | Nederlands
Ten Have | 1e druk, 2007
ISBN13: 9789025958336
Rubricering
Juridisch : Management
Ten Have 1e druk, 2007 9789025958336
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Het inspirerende verhaal van een man die alles had, het allemaal verloor, en het terugvond waar hij het niet verwachtte…

Het verrassende en waargebeurde verhaal van een directeur die wordt ontslagen, wordt verlaten door zijn vrouw, grote gezondheidsproblemen krijgt, failliet dreigt te gaan en uiteindelijk op zijn 63ste onderaan begint bij een filiaal van de koffieketen Starbucks. Voortaan geen zakenlunches, maar toiletten schoonhouden. Niet meer bediend worden, maar anderen bedienen. Een stap die zijn leven volledig (ten goede!) veranderde.

Gill geeft ons niet alleen inzicht in zijn weg naar geluk, maar biedt ons tegelijk een kijkje achter de bar van een concern dat klanten én medewerkers weet te inspireren.

Specificaties

ISBN13:9789025958336
Trefwoorden:geluk
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:240
Uitgever:Ten Have
Druk:1
Verschijningsdatum:30-11-2008
Hoofdrubriek:Management

Expertrecensies (1)

recensie
Hoe Starbucks mijn redding werd (1e druk 2007)
Arjan Hovinga | 24 juni 2008
De creative director van JWT, een gerenommeerd reclameadviesbureau, raakt aan lager wal, besluit bij Starbucks te gaan werken en wordt gelukkig. Dit is in het heel kort de outline van het boek 'Hoe Starbucks mijn redding werd'. Het is de autobiografie van Michael Gates Gill, tot voorheen behorend tot de blanke rijke bovenklasse van New York, 'afgezakt' naar een baan als barista (winkelmedewerker) bij de bekende koffieketen.
Lees verder

Over Michael Gates Gill

Michael Gates Gill werkte als creative director bij het grote Amerikaanse advertentiebedrijf J. Walter Thompson Advertising. Na een loopbaan van ruim 25 jaar werd hij daar aan de kant gezet. Hij woont in New York op loopafstand van de Starbucks koffieshop waar hij werkt, en heeft geen plannen te stoppen met de baan die volgens hem de beste is die hij ooit heeft gehad.

Andere boeken door Michael Gates Gill

Inhoudsopgave

1. Van klant tot bediende
2. Wakker geschud door de realiteit
3. Het woord dat mijn leven veranderde
4. Aan de slag - klaar of niet klaar
5. Artiesten op Broadway
6. Een stomp van een miljoen
7. De verliezer wint
8. Ontslagen - bijna
9. Crystal zet me achter de bar
10. Exit Broadway

Verantwoording
Woordenlijst
Over de auteur

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Hoe Starbucks mijn redding werd (1e druk 2007)