Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Geïntegreerde marketingcommunicatie

Specificaties
Ingenaaid, 446 blz. | Nederlands
Pearson Education NL | 1e druk, 2009
ISBN13: 9789043016391
Rubricering
Juridisch : Management
Pearson Education NL 1e druk, 2009 9789043016391
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

'Geïntegreerde marketingcommunicatie' beschrijft de theorie van de marketingcommunicatie. In het eerste deel wordt uitgelegd wat geïntegreerde marketingcommunicatie omvat. De auteurs behandelen tevens een aantal gerelateerde begrippen, zoals branding en consumentengedrag. In de overige delen worden de drie pijlers van marketingcommunicatie besproken, te weten reclame, promotie en mutlimedia en evaluatietools. Verder wordt aandacht besteed aan business-to-business, corporate image en internet als marketingtool.

De theorie in dit boek wordt ondersteund door voorbeelden uit de praktijk; van internationale multinationals zoals AkzoNobel en Philips tot kleinschalige bedrijven als Bagels & Beans en iKi Beer.

Specificaties

ISBN13:9789043016391
Taal:Nederlands
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:446
Druk:1
Verschijningsdatum:25-2-2009
Hoofdrubriek:Management

Expertrecensies (1)

recensie
Geïntegreerde marketingcommunicatie
Martin van der Sluis | 16 mei 2013
'Geïntegreerde Marketingcommunicatie' (GMC) is een Nederlandse bewerking van 'Integrated Advertising, Promotion and Marketingcommunications', geschreven door Kenneth Clow en Donald Baack.
Lees verder

Inhoudsopgave

Deel 1 De basis van GMC

1. Geïntegreerde marketingcommunicatie
2. Imago en merkenbeleid
3. Afnemersgedrag
4. Promotie- en doelgroepanalyse

Deel 2 GMC-Reclamemiddelen

5. Reclamemanagement
6. Reclameontwerp: Theoretische kaders en het creatieve concept
7. Reclameontwerp: Boodschapstrategieën en creatieve uitwerking
8. Mediakeuze

Deel 3 GMC-Promotiemodellen

9. Handelspromotie
10. Consumentenpromotie
11. Persoonlijke verkoop, databasemarketing en customer relationship management
12. Public relations, sponsoring en regelgeving

Deel 4 Multimedia en evaluatietools

13. Internetmarketing
14. Evaluatie van een geïntegreerd marketingcommunicatieprogramma
15. GMC voor kleine ondernemingen en nieuwe innovatieve bedrijven

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Geïntegreerde marketingcommunicatie