
Lees verder
'Geïntegreerde marketingcommunicatie' beschrijft de theorie van de marketingcommunicatie. In het eerste deel wordt uitgelegd wat geïntegreerde marketingcommunicatie omvat. De auteurs behandelen tevens een aantal gerelateerde begrippen, zoals branding en consumentengedrag. In de overige delen worden de drie pijlers van marketingcommunicatie besproken, te weten reclame, promotie en mutlimedia en evaluatietools. Verder wordt aandacht besteed aan business-to-business, corporate image en internet als marketingtool.
De theorie in dit boek wordt ondersteund door voorbeelden uit de praktijk; van internationale multinationals zoals AkzoNobel en Philips tot kleinschalige bedrijven als Bagels & Beans en iKi Beer.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books