

Ria van Tol is een gepassioneerde Business & Sales Expert met meer dan 30 jaar ervaring in het begeleiden van bedrijven op het gebied van ondernemerschap, sales, klantcontact en leiderschap. Als auteur van Click Your Brain helpt ze lezers betere relaties op te bouwen en verkoopsucces te behalen.
Meer over Ria van TolClick your Brain
Voor goede relaties en verkoopsucces
Samenvatting
Ken jij de teleurstelling van een gesprek dat niet goed loopt of een klant die nee zegt tegen een aantrekkelijk aanbod. Click Your Brain behandelt op een praktische manier onderwerpen, die belangrijk zijn voor goede relaties en verkoopsuccessen. Bij ieder contact tussen mensen speelt het brein de belangrijkste rol, want dat is verantwoordelijk voor onze gevoelens, ervaringen, herinneringen en ons gedrag. De kracht van dit boek is dat het stap voor stap laat zien hoe je goede relaties opbouwt en je verkoopsucces verhoogt. Na het lezen van het boek weet je dat jij de sleutel tot jouw succes kunt zijn.
- Effectief communiceren om de Click te maken
- Persoonlijke presentatie om een goede indruk te maken
- Gedrag van klanten (h)erkennen en begrijpen
- Doelgericht klantgesprekken voeren
- Technieken voor verkoopsucces
"Als we de verschillen van mensen beter begrijpen en technieken gebruiken die effectief zijn bij het communiceren, bereiken we superieure resultaten. Ik realiseer me dat het, simpel gezegd, begint in mijn brein. Brain Clicking, een must read."
Renée Dittrick, Amerikaanse Lakota-, Indiase Hatha-yogadocent
"Click Your Brain geeft waardevolle informatie, die je heel je leven meeneemt. Je krijgt niet alleen meer kennis over communicatie en verkoop, het bevordert ook je zelfvertrouwen. Ons team past het dagelijks toe, ook in hun privéleven."
Marc en Alice Appels, ondernemers
Trefwoorden
verkopen klantgedrag brein verkooptechnieken communicatie klantrelaties koopbeslissingen verkoopproces lichaamstaal klantgesprekken adviseurschap koopsignalen visueel leren verkoopsucces praktijkgericht mensgericht verkopen modulair leren klantcontact taakgericht verkopen verkoopresultaten denkstijlen klantgericht onderwijsmateriaal eerste indruk klantbehoeften jonge professionals beïnvloedingstechnieken
Trefwoorden
Specificaties
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Over de auteur
Inhoud van het boek
Inleiding
1. Effectief Communiceren
2. Je ROL als adviseur en verkoper
3. Het gedrag van klanten
4. Het klantgesprek
5. Het verkoop- en koopproces
Nawoord
Geraadpleegde literatuur
Register
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht