

Van Haren Publishing publishes easy to access publications on Best Practices that are developed by professionals and quality-reviewed by many other experts.
Meer over Van Haren Learning Solutions a.o.ITIL 4 Foundation Courseware - Nederlands
Samenvatting
Naast de 'ITIL 4 Foundation Courseware' raden wij u aan om de volgende publicatie aan te schaffen: 'ITIL4 – Pocket Guide'. 'ITIL4 – Pocket' Guide sluit aan op 'ITIL 4 Foundation Courseware'.
Deze cursus dient om uw ITIL 4 basisvaardigheden te ontwikkelen waardoor u een nieuwe kijk krijgt op IT Service Management through a Service Value System (SVS). ITIL 4 leert u wat het betekent om een toevoeging te leveren aan de bedrijfswaarde evenals modellen zoals Lean IT, Agile en DevOps. De cursus is bedoeld voor ieder die werkt in de IT service branche of (meer) kennis nodig heeft van IT Service Management.
Kandidaten moeten tijdens deze cursus binnen 60 minuten 40 vragen beantwoorden. Deze vragen zijn multiple choice en het gebruik van het boek tijdens het examen is niet toegestaan. Bij een score van 65% heeft u het examen behaald en krijgt u het certificaat. U kunt uw examinering starten nadat u de cursus heeft afgerond. De examinering kunt u waar en wanneer u wil starten. Het examen wordt online gemaakt met onder andere het gebruik van een webcam. Kandidaten die deze cursus willen volgen wordt geadviseerd om een basiskennis te hebben van IT en kennis van het eigen bedrijf.
Tijdens de ITIL® 4 cursus krijgt u:
- Inzicht in de sleutelbegrippen van Service Management
- Inzicht verkrijgen hoe ITIL u kan helpen Service Management te implementeren in uw bedrijf
- Inzicht van de 4 Service Management dimensies
- Inzicht van het doel en de componenten van het ITIL Service Value System
- Inzicht van Service Value Chain activiteiten en hoe deze aan elkaar relateren
- Inzicht van het doel en de kernbegrippen van 25 ITIL praktijkvormen
Trefwoorden
itil itil 4 it service management servicemanagement waardecreatie ict service value system ict (informatie- en communicatietechnologie) servicewaardesysteem incidentmanagement it-management foundation training basisprincipes change management problemen waardestromen servicelevering itil foundation management practices guiding principles servicedesk four dimensions configuratiemanagement itil certificering servicecontinuïteit vier dimensies service level management service value chain voortdurende verbetering servicerelaties
Trefwoorden
Specificaties
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Agenda
- Introductie
- Key Concepts van Service Management
- Vier dimensies van Service Management
- Het ITIL Servicewaardensysteem
- ITIL-Basisprincipes
- Service Management Practices
- Opdrachten
Sample paper 1
Sample paper 2
Syllabus
Glossary
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht