,

Brand Humanizing

Specificaties
Paperback, 152 blz. | NL
Uitgeverij Kompas B.V. | 1e druk,
ISBN13: 9789492107718
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Juridisch :
Uitgeverij Kompas B.V. 1e druk 9789492107718
24,95
Nog niet verschenen, verwacht op 21‑11‑2025

Samenvatting

Brand Humanizing is een compleet nieuw vakgebied, dat organisaties leert groeien door menselijkheid centraal te stellen in een wereld gedreven door technologie. Vraag niet: ‘Hoe kunnen we technologie efficiënter inzetten?’ Vraag: ‘Hoe kan technologie de mens versterken?’

Ferry Hoes en Jonathan Flores tonen aan hoe bedrijven hun toekomst veiligstellen door menselijke intelligentie, creativiteit en empathie niet te vervangen, maar juist te bevrijden. Ze laten zien hoe leiders, merken en teams in harmonie kunnen werken met AI en automatisering, zonder hun ziel te verliezen. Want wie optimaliseert voor menselijkheid, blijft uniek.

• Ontdek hoe je als leider relevant blijft in een tijdperk waarin technologie alles lijkt te kunnen – behalve vermenselijken.
• Leer hoe je AI en automatisering inzet om menselijke intelligentie, empathie en creativiteit te versterken in plaats van te vervangen.
• Krijg een helder raamwerk – de Brand Humanizing skillset – om jezelf en je organisatie structureel toekomstbestendig te maken.

Specificaties

ISBN13:9789492107718
Taal:NL
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:152
Uitgever:Uitgeverij Kompas B.V.
Druk:1
Verschijningsdatum:21-11-2025
Hoofdrubriek:Algemeen management

Net verschenen

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        Brand Humanizing