Brand Humanizing
Samenvatting
Brand Humanizing is een compleet nieuw vakgebied, dat organisaties leert groeien door menselijkheid centraal te stellen in een wereld gedreven door technologie. Vraag niet: ‘Hoe kunnen we technologie efficiënter inzetten?’ Vraag: ‘Hoe kan technologie de mens versterken?’
Ferry Hoes en Jonathan Flores tonen aan hoe bedrijven hun toekomst veiligstellen door menselijke intelligentie, creativiteit en empathie niet te vervangen, maar juist te bevrijden. Ze laten zien hoe leiders, merken en teams in harmonie kunnen werken met AI en automatisering, zonder hun ziel te verliezen. Want wie optimaliseert voor menselijkheid, blijft uniek.
• Ontdek hoe je als leider relevant blijft in een tijdperk waarin technologie alles lijkt te kunnen – behalve vermenselijken.
• Leer hoe je AI en automatisering inzet om menselijke intelligentie, empathie en creativiteit te versterken in plaats van te vervangen.
• Krijg een helder raamwerk – de Brand Humanizing skillset – om jezelf en je organisatie structureel toekomstbestendig te maken.
Specificaties
Anderen die dit kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht

