In beeld met Instagram in 60 minuten

Specificaties
E-book, 118 blz. Epub met watermerkbeveiliging | Nederlands
Uitgeverij Haystack | 1e druk, 2015
ISBN13: 9789461261434
Rubricering
Juridisch :
Uitgeverij Haystack Epub met watermerkbeveiliging 1e druk, 2015 9789461261434
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Deel alles wat je ziet met de wereld via Instagram. In dit praktische boek staat beschreven hoe je dit populaire platform privé en zakelijk kunt inzetten en hoe je snel meer likes en comments kunt verzamelen.

Kirsten Jassies is als sociale media-expert gespecialiseerd in Instagram. Ze adviseert bedrijven en geeft workshops.

Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie 'Digitale trends en tools in 60 minuten'. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789461261434
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:118
Druk:1
Verschijningsdatum:13-6-2015

Over Kirsten Jassies

Kirsten Jassies is social media-expert, spreker en auteur. Ze helpt merken en organisaties als vtwonen, LINDA. en de NPO om slim en strategisch gebruik te maken van platforms als Instagram en TikTok. Kirsten schrijft en spreekt over de impact van social media, algoritmes en AI op ons dagelijks leven, met een duidelijke missie: mensen bewust en creatief laten omgaan met hun digitale omgeving. Haar bestseller Instaproof (2018) verkocht meer dan 17.000 exemplaren. Met Het is allemaal de schuld van social media (2025) biedt ze een scherpe, maar hoopvolle blik op het digitale tijdperk, en laat ze zien hoe we technologie in kunnen zetten voor verbinding, vernieuwing en verandering. Daarnaast host ze de gelijknamige podcast waarin ze in gesprek gaat met andere experts op gebied van generaties, onderwijs, AI en data en privacy.

Andere boeken door Kirsten Jassies

Inhoudsopgave

Inleiding

1. Instagram: de app, het bedrijf en de statistieken
Waarom zou je Instagram gebruiken?
Het bedrijf Instagram en de statistieken
Hoe verhoudt Instagram zich tot andere kanalen?

2. Strategie
Vertel een sterk verhaal
Wees herkenbaar
Instagram als onderdeel van je (content)marketingstrategie
Welke doelen wil je behalen?
Doel: meer verkopen
Doel: een community opzetten
Strategie uitvoeren
Managementtools

3. Contentcreatie: foto's, video's en teksten
Wat ga je fotograferen en hoe?
Foto's bewerken in Instagram
Foto's maken en bewerken in andere apps
Creatieve ideeën voor je fotofeed
Video's maken en bewerken
Tekst en taal
Het gebruik van hashtags
Locatie
Mentions en shout-outs

4. Volgen en volgers
Hoe vind ik relevante Instagramaccounts om te volgen?
Hoe krijg ik zelf volgers?
Adverteren

5. Analyseren
Iconosquare
Andere apps om mee te analyseren
Drie accounts met verschillende engagement rates
Je strategie aanpassen

Over de auteur

Net verschenen

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        In beeld met Instagram in 60 minuten