
Lees verder
Voorzitter van Stichting Gouden Oor en oprichter van het Service Excellence Institute. Hij helpt als adviseur organisaties hun klantgevoeligheid integraal te ontwikkelen.
Meer over de auteursDe succesvolle allereerste scheurkalender voor klantgerichtheid krijgt een vervolg. Ook 2019 krijgt een Service Excellence Scheurkalender. Deze scheurkalender helpt organisaties elke dag te werken aan excellente klantgerichtheid en steeds wat ‘klantbeleefder’ te worden. Het dagelijks inademen, afscheuren en delen van de quotes verhoogt het klantbewustzijn. En helpt bij een cultuuromslag richting klant. De achterzijden van de quotes bieden bovendien verdieping en extra inspiratie om te werken aan excellente dienstverlening met elke week een memorabele YouTubetip, een best practice, een klantbelevingsquizvraag, een ‘Thank You Note’ en een Service Excellence-checkvraag.
365 inspirerende quotes
Elke dag vind je in deze scheurkalender weer nieuwe inspirerende citaten over klantbeleving, excellente dienstverlening en servicebewustzijn. De zorgvuldige geselecteerde citaten zijn afkomstig van visionaire leiders, aansprekende experts en inspirerende goeroes op dit belangrijke vakgebied, waaronder de krachtigste quotes van Daniel Coyle, Ken Blanchard en Peter Shankman, van ‘wise guys’ zoals Tom Peters, Otto Scharmer en Frederic Laloux en van ‘wise women’ zoals Margaret Wheatley, Kate Raworth en Sue Johnson. Maar ook Steven van Belleghem, Coolblue’s Pieter Zwart en Jos Burgers komen voorbij. En zelfs Charlie Chaplin, Roger Federer en Tom Dumoulin kom je op een dag tegen.
260 intrigerende practices
Op de achterkant van de kalender vind je elke doordeweekse dag verdieping voor klantbewustzijn. Zo wordt je elke week getipt om een inspirerend filmpje over klantgerichtheid te bekijken (op YouTube). Wekelijks komt er ook een ‘excellent practice’ voorbij. En een quizvraag over klantbeleving.
Daarnaast word je elke week gevraagd te noteren wat die week qua klantbeleving ‘excellent’ ging (om het dankbaarheidsprincipe te activeren). Tot slot check je elke week met een vraag hoe ‘Service Excellence Proof’ je organisatie is, waarbij de negen organisatiegebieden van Service Excellence worden gevolgd. Zo word je elke dag van de week, 640 bladzijden lang, uitgedaagd nog klantbeleefder te zijn.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books