Maar managers hebben het druk en menen niet altijd tijd vrij te kunnen maken voor het aandachtig lezen van een relevant boek. Daarom brengen de auteurs ook een scheurkalender uit.
Stoomcursus klantbeleving
Opvallend veel professionals maken geen tijd vrij om zich de inhoud van interessante managementboeken eigen te maken. Met de ‘Service Excellence Scheurkalender’ is een vorm gekozen die op die drukke agenda inspeelt. Deze scheurkalender mag gezien worden als een stoomcursus klantbeleving van een jaar. Druppelsgewijs en gedoseerd krijgen managers de gelegenheid geïnformeerd te worden over alle aspecten van klantgerichtheid en klanttevredenheid.
Elke dag klantbeleefder
De scheurkalender helpt organisaties elke dag te werken aan excellente klantgerichtheid en steeds wat klantbeleefder te worden. Het dagelijks inademen, afscheuren en delen van de quotes op de voorzijden verhoogt het klantbewustzijn en helpt bij een cultuuromslag richting klant. De achterzijden bieden verdieping en extra inspiratie om te werken aan uitmuntende dienstverlening met elke week een YouTube-tip, een best practice, een klantbelevingsquizvraag, een ‘Thank You’-notitie en een ‘Service Excellence’-checkvraag.
Inspirerende citaten
Elke dag vind je in de scheurkalender inspirerende citaten over klantbeleving, excellente dienstverlening en servicebewustzijn. De zorgvuldig geselecteerde quotes zijn afkomstig van visionaire leiders, aansprekende experts en inspirerende goeroes op dit gebied. Daaronder bevinden zich de krachtigste uitspraken van Daniel Coyle, Ken Blanchard en Peter Shankman. Ook wise guys als Tom Peters, Otto Scharmer en Frederic Laloux worden geciteerd, net als wise women zoals Margaret Wheatley, Kate Raworth en Sue Johnson. Maar Steven Van Belleghem, Coolblue’s Pieter Zwart en Jos Burgers passeren de revue. En zelfs Charlie Chaplin, Roger Federer en Tom Dumoulin komen op een dag voorbij.