Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									60 resultaten
								
								Trefwoord: Crisis-communicatie
				paperbackNederlands160 blz.9789083471600
				1e druk
				9-10-2024
						
						andere uitgaves beschikbaar
Stilzitten als je geschoren wordt of door het stof? Geen crisis is hetzelfde, maar de reacties zijn redelijk voorspelbaar. In dit boek legt Maureen Veurman uit hoe je van een crisis een kans maakt.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands288 blz.9789024466696
				1e druk
				4-3-2024
						
						andere uitgaves beschikbaar
Elke organisatie krijgt vroeg of laat te maken met een crisis. Maar de echte crisis voor jouw organisatie is niet wat je overkomt, maar hoe jij reageert.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands140 blz.9789464379549
				1e druk
				23-6-2023
						
						In dit boek geven de auteurs handvatten om je voor te bereiden op een crisis en om tijdens een crisis de juiste communicatieaanpak te kunnen bepalen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands138 blz.9789492939173
				1e druk
				28-11-2018
						
						andere uitgaves beschikbaar
Dit boek biedt je 46 praktijklessen voor effectieve crisiscommunicatie, gebaseerd op 30 jaar crisiscommunicatie-ervaring.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands200 blz.9789464014464
				1e druk
				5-8-2022
						
						andere uitgaves beschikbaar
Aan de hand van 20 jaar ervaring in ‘moeilijke’ communicatie en talrijke cases biedt Eveline De Ridder een handleiding voor communicatieprofessionals en -managers.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands200 blz.9789464016062
				1e druk
				18-8-2022
						
						andere uitgaves beschikbaar
Aan de hand van 20 jaar ervaring in ‘moeilijke’ communicatie en talrijke cases biedt Eveline De Ridder een handleiding voor communicatieprofessionals en -managers.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands138 blz.9789492939227
				1e druk
				3-12-2018
						
						andere uitgaves beschikbaar
Dit boek biedt je 46 praktijklessen voor effectieve crisiscommunicatie, gebaseerd op 30 jaar crisiscommunicatie-ervaring.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands176 blz.9789024400690
				1e druk
				4-5-2011
						
						In 'Crisismanagement - Orde in de chaos' beschrijft Hans Slaman vanuit de praktijk hoe crisissituaties binnen organisaties overwonnen kunnen worden. Aan de hand van diverse praktijkvoorbeelden wordt inzicht gegeven in wat er allemaal komt kijken bij het managen van crisissituaties.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands240 blz.9789089655981
				1e druk
				26-8-2021
						
						Lukas Burgering laat zien dat een goede voorbereiding voorkomt dat je door de bomen het bos niet meer ziet, dat een crisis niet langer duurt dan noodzakelijk en dat de reputatie van jouw organisatie geen onnodige schade lijdt.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands189 blz.9789492196019
				1e druk
				25-10-2017
						
						Reputatiemanagement wordt een essentieel aspect van bijna elke business. Dit boek laat zien hoe je belangrijke data verzamelt en vertaalt naar hands-on managementinformatie.					 Meer
							
			
								30% KORTING
			
				paperbackNederlands164 blz.9789492939302
				1e druk
				27-1-2020
						
						andere uitgaves beschikbaar
Iedere persoon, bedrijf of organisatie heeft een reputatie, of je daar nu bewust van bent of niet. Reputatie is wat er over je gezegd wordt als je zelf niet in de kamer bent.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands140 blz.9789081875912
				1e druk
				30-4-2012
						
						andere uitgaves beschikbaar
De auteurs schetsen hoe de online wereld de afgelopen 5 jaar is veranderd door Twitter, maar ook door andere realtime diensten van Facebook tot Foursquare tot YouTube.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands208 blz.9789024458967
				1e druk
				2-11-2023
						
						andere uitgaves beschikbaar
'Stop het zwijgen' schetst een praktische marsroute om een sociaal veilige werkomgeving te creëren. Het laat zien hoe je daadkrachtig omgaat met situaties waarin het toch misgaat.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands294 blz.9789089741547
				1e druk
				25-11-2020
						
						In deze achtste editie in de reeks Lessen uit crises en mini-crises worden vijftien bijzondere gebeurtenissen uit het jaar 2019 beschreven en beschouwd.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands208 blz.9789024458950
				1e druk
				6-11-2023
						
						andere uitgaves beschikbaar
'Stop het zwijgen' schetst een praktische marsroute om een sociaal veilige werkomgeving te creëren. Het laat zien hoe je daadkrachtig omgaat met situaties waarin het toch misgaat.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands253 blz.9789001875152
				1e druk
				26-4-2017
						
						Communicatie voor accountants verenigt de twee disciplines accountancy en communicatie in een gebruiksvriendelijk boek.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands9789090294568
				
				1-2-2016
						
						Rampenbestrijding en crisisbeheersing worden vaak in één adem genoemd. Ten onrechte, daar crisisbeheersing totaal iets anders is. De kredietcrisis, het radicaliseringsvraagstuk en de vluchtelingenproblematiek tonen dat onomstotelijk aan.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands220 blz.9789462498068
				1e druk
				23-10-2021
						
						andere uitgaves beschikbaar
Tijdens de coronacrisis nam de regering maatregelen die de bewegingsvrijheid van burgers in toenemende mate inperkten.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands160 blz.9789492221964
				1e druk
				21-12-2017
						
						andere uitgaves beschikbaar
In 'Communicatie en Ethiek' vind je de praktische tips hoe je de organisatie kunt analyseren en helpen verbeteren, zodat deze betrouwbaar is en vertrouwen ontvangt.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands256 blz.9789082165487
				1e druk
				15-1-2018
						
						Vergeet alles wat je geleerd en gelezen hebt over communicatie. Alles wat uitgaat van een doel , een boodschap of een imago, dat zo effectief mogelijk moet worden overgebracht.					 Meer