Filteren
Trefwoord
20 resultaten
paperbackEngels262 blz.9781118147849
1e druk
30-6-2012
De gevolgen van zoek- en sociale media marketing binnen de consumentmarkt zijn groot. Met deze uitgave kunnen B2B marketeers alles uit dit medium te halen. Meer
gebondenEngels208 blz.9781119341208
1e druk
3-1-2017
Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital is the much-needed handbook for next-generation marketing. Meer
e-bookNederlands176 blz.9789024418732
1e druk
5-4-2018
andere uitgaves beschikbaar
Winnaar PIM Literatuurprijs 2018 Is marketing misleiding en geldverspilling? Dit beeld kan ontstaan als marketing verkeerd wordt ingezet. Zonde, want marketing heeft de potentie zeer waardevol te zijn. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789024418725
1e druk
3-4-2018
andere uitgaves beschikbaar
Winnaar PIM Literatuurprijs 2018 Is marketing misleiding en geldverspilling? Dit beeld kan ontstaan als marketing verkeerd wordt ingezet. Zonde, want marketing heeft de potentie zeer waardevol te zijn. Meer
gebondenEngels385 blz.9781119265702
1e druk
11-4-2016
'The Art of Digital Marketing' is the comprehensive guide to cracking the digital marketing 'code,' and reaching, engaging, and serving the empowered consumer. Meer
paperbackNederlands324 blz.9789462763036
1e druk
7-3-2019
Of je nu in de sales, marketing of communicatie werkt (of gaat werken), dit boek helpt je succesvoller te zijn in je (toekomstige) vak. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789083317731
1e druk
6-2-2025
Full System Marketing is voor B2B marketeers die voorloper willen worden in hun niche. Het biedt een strategisch kader voor B2B-bedrijven die willen groeien in een snel veranderende markt. Meer
paperbackNederlands425 blz.9789043039338
2e druk
12-5-2022
Online marketing is niet meer weg te denken uit het marketingvak. Voor elke onderneming kan online marketing een belangrijke rol spelen in het bereiken en behouden van klanten. Meer
paperbackNederlands492 blz.9789078972150
17e druk
21-6-2022
Zoals ieder vakgebied verandert en vernieuwt marketing zich soms sneller dan vakliteratuur en studieboeken kunnen bijhouden. Meer
gebondenEngels218 blz.9781119037316
1e druk
23-1-2015
'The Wallet Allocation Rule' is a revolutionary, definitive guide for winning the battle for share of customers' hearts, minds, and wallets. Meer
paperbackEngels232 blz.9789464674507
1e druk
5-10-2023
This comprehensive guide hones in on marketing’s pivotal role in creating value for customers and other stakeholders. Meer
paperbackEngels128 blz.9789463838689
1e druk
24-3-2025
andere uitgaves beschikbaar
This book is full of inspiring, actionable examples, that reveal how major brands have tackled their High-Value Customer marketing. It brings hands-on tips and tricks to develop a High-Value Customer journey. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789493282223
1e druk
26-6-2023
Dit boek gaat over de troonopvolger van leadgeneratie: account-based marketing (ABM). Meer
e-bookNederlands192 blz.9789082634747
1e druk
20-12-2022
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek laat Aartjan van Erkel zien hoe je met onorthodoxe marketing de nummer 1 wordt in je markt. Meer
gebondenEngels440 blz.9781119635888
1e druk
5-12-2019
8 powerful ways to market your business online to consistently generate an abundance of leads that convert into profitable customers. Meer
paperbackNederlands168 blz.9789037263046
1e druk
2-11-2022
Marketingcalculaties is afgestemd op het examen Commerciële calculaties en bereidt voor op de praktijkexamens van Stichting Praktijkleren. Meer
paperbackEngels330 blz.9781516542772
1e druk
30-9-2020
Presents readers with a highly practical approach to marketing research. The text familiarizes students with foundational knowledge and skills, features ample practical examples and anecdotes, and is steeped and grounded in academic rigour. Meer
gebondenEngels292 blz.9780684864662
1e druk
Om de verandering van een productgerichte onderneming naar een klantgerichte onderneming soepel te laten doorlopen, hebben de auteurs een model ontwikkeld dat hierbij helpt. Meer
paperbackNederlands328 blz.9789043040822
2e druk
14-6-2022
'Marketing: modellen en berekeningen' geeft een overzicht van modellen en commerciële calculaties die een belangrijke rol spelen in marketing. Meer
e-bookNederlands256 blz.9789024451746
1e druk
25-11-2022
andere uitgaves beschikbaar
De gemiddelde B2B-klant bestaat niet. Wel kun je de verschillende klantsegmenten in kaart brengen en per segment werken aan winstgevende relaties op de lange termijn. Meer