Filteren
Trefwoord
26 resultaten
paperbackNederlands256 blz.9789492723734
1e druk
29-12-2022
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek leer je van succesvol droomplekeigenaar en coach Nelleke Griffioen op een gestructureerde manier jouw gastenverblijfdroom te onderzoeken en waar te maken. Meer
gebondenEngels164 blz.9780123849090
1e druk
28-7-2010
De laatste decennia heeft het toerisme zich ontpopt als een belangrijke kracht in de mondiale economie en veel landen hebben steeds meer mogelijkheden om deel te nemen in dit sociaal-economisch verschijnsel. Meer
paperbackEngels304 blz.9780367331382
3e druk
23-12-2019
This volume provides a wealth of information and guidance on managing sustainable tourism and it will be invaluable to educators, students, developers, entrepreneurs, strategic planners and policymakers. Meer
paperbackEngels270 blz.9780367582579
1e druk
30-6-2020
The book concludes by reviewing the role of consumers in CSR with ten strategies to close the consumers' attitude-behaviour gap and an account of how customers’ trust is a mediator between CSR, image and loyalty. Meer
paperbackEngels758 blz.9780415726368
1e druk
30-3-2022
Tourism Marketing: In the Age of the Consumer offers a fresh and contemporary approach as an introductory textbook on tourism marketing. Meer
paperbackEngels664 blz.9781292172354
6e druk
16-11-2017
This 6th edition of 'Tourism: Principles and Practice' is set in a dynamic world where the political and economic geographies are rapidly changing. Meer
paperbackEngels224 blz.9781138007666
1e druk
28-4-2014
This book provides a comprehensive overview of international tourism, placing particular emphasis on the management of tourism. Meer
paperbackEngels272 blz.9781138016293
3e druk
8-9-2015
Tourism Impacts, Planning and Management is a unique text, which links these three crucial areas of tourism - impacts, planning and management. Meer
paperbackNederlands88 blz.9789066754232
4e druk
18-7-2023
'Taal & Toerisme' is een serie idioomboeken voor studenten aan mtro en toeristisch-recreatieve opleidingen. Meer
paperbackEngels300 blz.9780750682770
1e druk
De concepten, strategieën en cases van 'Marketing Communications in Tourism and Hospitality' gaan specifiek in op tourisme en hospitality. Door de combinatie tussen een theoretische basis en een praktische gids, illustreert Scott McCabe de rol van communicatie in het bieden van gastvrijheid en service. Meer
paperbackEngels346 blz.9780750666619
1e druk
Hoe kunnen eigenaren en managers ervoor zorgen dat hun (grote) vastgoedportefeuille rendeert ten opzichte van hun investeringen? Hoe kunnen gebruikers en eigenaren er verder zeker van zijn dat ze profiteren van de beloften van goede marketing? Meer
gebondenEngels236 blz.9781915097958
2e druk
20-12-2024
This research textbook is perfect for tourism, hospitality and event education and courses that focus on the future direction of the T,H and E sectors and industry in general. Meer
paperbackEngels504 blz.9781845417659
1e druk
30-1-2020
This new textbook provides a comprehensive overview of sustainable tourism framed around the UN's sustainable development goals. Meer
paperbackEngels256 blz.9781845419271
1e druk
15-4-2025
This book provides multi-layered and nuanced perspectives on how drivers of change may influence cultural tourism on a global, national and local level. Meer
paperbackEngels304 blz.9781845419424
1e druk
11-3-2025
This book offers empirical research, case studies and examples of best practice that address cutting-edge and contemporary higher education issues. Meer
paperbackEngels276 blz.9781845419820
15-10-2024
The volume examines the unique technological, socioeconomic and political situation that such an economy will create, and reflects on how tourism is then produced, consumed and paid for. Meer
gebondenNederlands552 blz.9789029526227
1e druk
13-12-2018
Grand Hotel Europa is de grote roman van Ilja Leonard Pfeijffer over het oude continent, waar zoveel verleden is dat er voor toekomst geen plek meer is. Meer
paperbackEngels970 blz.9781032380698
3e druk
31-7-2023
Marketing and Managing Tourism Destinations is a comprehensive and integrated introductory textbook covering destination management and marketing in one volume. Meer
gebondenEngels804 blz.9781032524894
9e druk
30-4-2024
Worldwide Destinations: The Geography of Travel and Tourism is a unique text that explores tourism demand, supply, organisation, and resources for every country worldwide in a logically structured and accessible format. Meer