Filteren
Trefwoord
27 resultaten
paperbackNederlands192 blz.9789089657084
1e druk
19-10-2023
Verkopen aan de beste klanten in de markt vraagt om een totaal andere strategie dan verkopen aan alle klanten. De salesstrategie die je eerder hanteerde, werkt niet meer. Meer
paperbackNederlands272 blz.9789024457557
1e druk
13-6-2023
andere uitgaves beschikbaar
Google is van oudsher berucht anti-management en heeft managers hun macht ontnomen waar dat kon. Recruitment, prestatiebeoordeling en promoties worden beslist in groepen en beloning wordt grotendeels bepaald door vaste regels. Meer
gebondenNederlands159 blz.9789054724445
1e druk
16-10-2020
Tijdens zijn actieve loopbaan kreeg Ton Boot de bijnaam 'de Kampioenenmaker uit Schoorl'. In zijn 23 seizoenen als basketbalcoach op het hoogste niveau in binnen- en buitenland eindigde Boot met zijn teams alle 23 seizoenen als eerste, tweede of derde in de competitie. Meer
gebondenEngels220 blz.9780787976392
1e druk
Lencioni illustreert de principes om cliëntloyaliteit te inspireren met behulp van een bedrijfsmythe. Hij verklaart de theorie diepgaand en introduceert concrete stappen om deze in te zetten in een organisatie. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789401492775
1e druk
15-11-2023
Voor leraren en onderwijsprofessionals is effectief communiceren met ouders geen eenvoudige taak. Toch is de relatie met ouders van cruciaal belang voor het schoolsucces van leerlingen. Meer
paperbackNederlands280 blz.9789021489896
1e druk
19-4-2024
Op vrijdag 19 april verschijnt Het geluid van de stilte, het persoonlijke verhaal van strafadvocaat Inez Weski, die op 21 april 2023 werd gearresteerd en naar een onbekende ondergrondse plaats in isolatie werd weggevoerd. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789024404322
1e druk
9-12-2016
Het eerste boek over mentoring in organisaties in Nederland. Het speelt in op de trend dat in steeds meer organisaties mentoren zich ontfermen over jongere collega's. Meer
gebondenNederlands169 blz.9789024418091
1e druk
4-10-2008
Dit boek nodigt professionals zoals leidinggevenden, decanen en reïntegratiespecialisten uit na te denken over manieren waarop zij mensen kunnen coachen in hun zoektocht naar passend werk. Meer
paperbackEngels192 blz.9789083053691
1e druk
11-3-2025
Trust is the fundamental ingredient for a successful relationship. This can be a personal relationship, a business relationship, or even a relationship with God. Meer
paperbackNederlands208 blz.9789024453931
1e druk
2-11-2023
In diverse sectoren was al aandacht voor seksueel grensoverschrijdend gedrag, maar over één type afhankelijkheidsrelatie bleef het relatief stil: de relatie tussen patiënt en zorgverlener. Meer
paperbackNederlands138 blz.9789082963106
1e druk
4-1-2019
Mark Soons laat in dit verhaal zien welke veel voorkomende denkfouten er worden gemaakt door sales medewerkers en ondernemers tijdens intakes en verkoopgesprekken en hoe je deze links kunt laten liggen. Meer
e-bookNederlands180 blz.9789013123968
1e druk
12-5-2014
andere uitgaves beschikbaar
Dit op de praktijk gerichte boek is gewijd aan de belangrijkste onderwerpen van de beroepsaansprakelijkheid. Meer
paperbackNederlands184 blz.9789048562695
1e druk
17-6-2024
andere uitgaves beschikbaar
Of mensen gelukkig worden hangt sterk af van de mate waarin ze in hun jeugd een duurzame relatie hebben weten op te bouwen met hun ouders of opvoeders. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789461266316
1e druk
26-9-2024
In dit boek vertellen 27 zorgprofessionals, waaronder artsen, psychologen en verpleegkundigen, open over hun persoonlijke ervaringen. Meer
paperbackNederlands249 blz.9789465061726
1e druk
5-6-2025
Dit boek onderzoekt hoe toezichthouders op basis van informatie tot weloverwogen oordelen kunnen komen over cruciale onderwerpen en kwesties. Meer
paperbackNederlands190 blz.9789014063386
22-12-2010
Paul van Haaren beschrijft drie succesfactoren voor gericht adviseren: doeltreffende communicatie, inlevingsvermogen in de cliënt en periodieke zelfreflectie op de eigen kennis, kunde en houding. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789001891794
3e druk
2-10-2019
Dit boek gaat over de kern van gespreksvoering en behandelt gespreksmodellen die de beginnende hulpverlener helpen bij de aanpak van hulpverlenende gesprekken. Meer
gebondenNederlands9789493355699
1e druk
9-12-2024
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek laat je zien wat je als trainer van nu kunt leren van oude en hedendaagse leermeesters, zodat jij kunt doorgroeien naar meesterschap. Meer
gebondenNederlands220 blz.9789089656025
1e druk
2-12-2021
Coachen vanuit de positieve psychologie laat je de essentie zien van het begeleiden van cliënten: het begrijpen en positief beïnvloeden van gedrag. Meer
gebondenEngels174 blz.9780470976319
1e druk
25-5-2011
'Beyond the Familiar' biedt bedrijven een praktisch framework bij het bereiken van organische groei voor de lange termijn. In deze uitgave hebben de auteurs een focus op klant en innovatie en geven zij een aantal specifieke adviezen en voorbeelden. Meer