What You Need to Know About Marketing
Samenvatting
'What You Need to Know About Marketing' laat zien hoe u marketing kunt bedrijven zonder dat u daarvoor een marketingstudie hoeft te volgen. Het boek laat zien wat er hoe marketing in de afgelopen decennia is geëvolueerd, wat experts ons kunnen leren, hoe marketing in onze nieuwe 'digitale' wereld is veranderd en hoe u de klassieke fouten kunt vermijden.
Trefwoorden
marketing klantbehoeften waardepropositie marketingstrategie klantrelaties klanttevredenheid klantwaarde klantloyaliteit klantgerichtheid marketingaanbod maslow marktonderzoek behoeften en wensen kotler branding communicatie marketingmix product segmentatie doelgroep digitale marketing distributie prijsstrategie customer journey klantervaring klantambassadeurs concurrentie differentiatie marketingcommunicatie social media
Trefwoorden
Specificaties
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
1. The Customers.
2. The Product.
3. The Market.
4. Branding.
5. Communicating.
6. Price and Place.
7. Strategy, Planning and Tactics.
8. The Third Age of Marketing.
Conclusion.
Acknowledgements.
Index.
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht