
Lees verder
Wil Wurtz is adviseur, auteur, spreker en pionier op het gebied van klantgericht ondernemen.
Meer over de auteursWinst is een absolute noodzaak om te kunnen investeren in klanten, producten, mensen en de organisatie. De winst van uw onderneming is de optelsom van de winsten en verliezen die individuele klanten opleveren. Hoe kunt u ervoor zorgen dat elke individuele klant een duurzaam positieve bottom-linebijdrage levert? Wat betekent dat voor de commerciële inspanningen per individuele klant?
Wil Wurtz en Marcel Wiedenbrugge hebben een waardevolle managementmethode ontwikkeld. Hiermee komt de focus van de organisatie te liggen op de winstgevendheid van individuele klanten op de lange termijn.
U krijgt:
- een meer gebalanceerde kijk op klantrelaties;
- een uniek model voor het bepalen van klantwaarde;
- een gestructureerde aanpak om commerciële budgetten op klantniveau te bepalen;
- praktische richtlijnen om de samenwerking tussen finance en commercie te verbeteren.
Aan de hand hiervan kunt u duurzamer zakendoen, en daar worden alle belanghebbende partijen (klanten, medewerkers, aandeelhouders) beter van.
"What is customer value? In my experience, how you answer that question indicates whether you are part of customer or company-centric business. Follow the sage advice of Wil Wurtz en Marcel Wiedenbrugge and you’ll learn why it’s essential to strike a balance between delivering value for the customer and receiving value from the customer." - Bob Thompson, CEO, Customer Think Corp., Verenigde Staten
"Het boek zet de waarde van de klant centraal en overstijgt de meer traditionele marktgedreven
benadering, door klantrelaties vanuit verschillende invalshoeken te benaderen." - Egbert Jan van Bel, auteur van managementboeken en hoofddocent voor Beeckestijn Business School
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books