Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Juridische boeken
Alle juridische boeken
  • Aanbestedingsrecht
  • Aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
  • Accountancy
  • Algemeen juridisch
  • Arbeidsrecht
  • Bank- en effectenrecht
  • Bestuursrecht
  • Bouwrecht
  • Burgerlijk recht en procesrecht
  • Europees-internationaal recht
  • Fiscaal recht
  • Gezondheidsrecht
  • Insolventierecht
  • Intellectuele eigendom en ict-recht
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Milieu- en omgevingsrecht
  • Notarieel recht
  • Ondernemingsrecht
  • Pensioenrecht
  • Personen- en familierecht
  • Sociale zekerheidsrecht
  • Staatsrecht
  • Strafrecht en criminologie
  • Vastgoed- en huurrecht
  • Vreemdelingenrecht
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Productaanvraag Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
010-4091959
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4091959
Boeken Financieel management Meer klantwaarde
Meer klantwaarde
Wil Wurtz

Wil Wurtz is adviseur, auteur, spreker en pionier op het gebied van klantgericht ondernemen.

Meer over de auteurs
Klanten van boven tot onder: een andere kijk op klantwaarde Wil Wurtz 5 maart 2015 ‘Ken uw klant’ is een motto dat zo langzamerhand door alle commerciële organisaties wordt onderschreven. Klantfocus, customer engagement, customer centricity en nog veel meer klantgerelateerde buzzwords zijn de afgelopen tien tot vijftien jaar op ons afgekomen. Lees het volledige artikel
Wil Wurtz, Marcel Wiedenbrugge

Meer klantwaarde

Door samenwerking tussen finance en commercie

Specificaties
Paperback, 160 blz. | Nederlands
Salesmanagement | 1e druk, 2014
ISBN13: 9789082270303
Rubricering
Juridisch : Management
Salesmanagement 1e druk, 2014 9789082270303
Dit product is niet leverbaar
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Winst is een absolute noodzaak om te kunnen investeren in klanten, producten, mensen en de organisatie. De winst van uw onderneming is de optelsom van de winsten en verliezen die individuele klanten opleveren. Hoe kunt u ervoor zorgen dat elke individuele klant een duurzaam positieve bottom-linebijdrage levert? Wat betekent dat voor de commerciële inspanningen per individuele klant?

Wil Wurtz en Marcel Wiedenbrugge hebben een waardevolle managementmethode ontwikkeld. Hiermee komt de focus van de organisatie te liggen op de winstgevendheid van individuele klanten op de lange termijn.

U krijgt:
- een meer gebalanceerde kijk op klantrelaties;
- een uniek model voor het bepalen van klantwaarde;
- een gestructureerde aanpak om commerciële budgetten op klantniveau te bepalen;
- praktische richtlijnen om de samenwerking tussen finance en commercie te verbeteren.

Aan de hand hiervan kunt u duurzamer zakendoen, en daar worden alle belanghebbende partijen (klanten, medewerkers, aandeelhouders) beter van.

"What is customer value? In my experience, how you answer that question indicates whether you are part of customer or company-centric business. Follow the sage advice of Wil Wurtz en Marcel Wiedenbrugge and you’ll learn why it’s essential to strike a balance between delivering value for the customer and receiving value from the customer." - Bob Thompson, CEO, Customer Think Corp., Verenigde Staten

"Het boek zet de waarde van de klant centraal en overstijgt de meer traditionele marktgedreven
benadering, door klantrelaties vanuit verschillende invalshoeken te benaderen." - Egbert Jan van Bel, auteur van managementboeken en hoofddocent voor Beeckestijn Business School

Specificaties

ISBN13:9789082270303
Trefwoorden:marketing, winst, klantwaarde, Financiën
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:160
Uitgever:Salesmanagement
Druk:1
Verschijningsdatum:18-9-2014
Hoofdrubriek:Management

Expertrecensies (1)

recensie
Meer klantwaarde
Sjors van Leeuwen | 2 december 2014
Meer Waarde. Zo luidt de titel van het nieuwste boek van CRM-expert Wil Wurtz en Marcel Wiedenbrugge. Na alle artikelen en boeken over trendy onderwerpen als sociale media, customer experience en mobile marketing is het goed om weer eens stil te staan bij twee onderwerpen die er werkelijk toe doen: de waarde voor de klant én de waarde van de klant.
Lees verder

Over Wil Wurtz

Wil Wurtz is adviseur, auteur, spreker en pionier op het gebied van klantgericht ondernemen. Hij combineert kennis en kunde op de terreinen (database) marketing, psychologie, statistische analyse, ICT en management. De afgelopen tien jaar leverde hij met CRM-adviesbureau Metrics & More een bijdrage aan klantgericht ondernemen. Sinds kort doet hij dat als partner in Crux Digital (marketing technology integrators). Begin jaren negentig wat Wil medeoprichter van MSP Associates, een CRM-adviesbureau van het eerste uur, bekend van de ‘Customer Marketing’- methode. Daarvoor was hij lid van de Raad van Bestuur van het destijds beursgenoteerde marktonderzoekbureau InterView Europa nv. Hij was in die functie verantwoordelijk voor Informatiesystemen & Productie. Hij was medeoprichter van CRM Associates NL- nu bekend als PvKO (Platform voor Klantgericht Ondernemen). Hij initieerde het wekelijkse radioprogramma De BNR Klantenshow. Enkele jaren becommentarieerde hij als co-host de actualiteit rondom klantgericht ondernemen. Als hoofddocent van de CRM-Leergangen van Beeckestijn Business School draagt hij zijn kennis en ervaring over aan de nieuwe generatie marketing-, sales- en serviceprofessionals.

Andere boeken door Wil Wurtz

Bekijk alle boeken

Over Marcel Wiedenbrugge

Marcel Wiedenbrugge combineert kennis en ervaring op de gebieden accountmanagement, verkoop, creditmanagement, servicemanagement en softwareoplossingen. Marcel heeft onder andere gewerkt voor bedrijven als Ricoh, Van Ommeren Ceteco, PDC Polymere, Yamaha Musical Instruments Europe en OnGuard (creditmanagementsoftware). Zakelijke markten vormen zijn specialiteit, maar hij is ook goed bekend met detailhandel. Marcel is ondernemer, spreker, schrijver, journalist, onderzoeker en adviseur. Ook geeft en ontwikkelt hij diverse workshops, trainingen en seminars. Marcel schrijft regelmatig artikelen voor (financiële) vakbladen en websites en is auteur van diverse Nederlandse en Engelstalige boeken. Als onderzoeker doet hij doorlopend onderzoek naar economische en financiële ontwikkelingen en creditmanagementontwikkelingen, in het bijzonder in Azië en China. Momenteel is hij directeur van WCMConsult, een gespecialiseerd adviesbureau op het gebied van business process improvement, integraal creditmanagement, software- en marktonderzoek, trainingen en workshops.

Andere boeken door Marcel Wiedenbrugge

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

Voorwoord

1. Ondernemen is waarde creëren
-Inleiding
-Waardecreatie en waardegebaseerd denken
-Waardecreatie is van vitaal belang
-Wat betekent waarde?
-Samenvatting

2. De Klantrelatie Matrix
-Inleiding
-Klantrelaties
-De Klantrelatie Matrix
-De Klantrelatie Matrix nader bekeken
-De Klantrelatie Matrix toegepast
-De Klantrelatie Matrix en segmentatie
-Samenvatting

3. Van klantwaarde naar klantrendement
-Inleiding
-De Klantwaarde Balans
-Customer Based Accounting
-Customer Based Accounting en klantsegmentatie
-Van omzetgestuurd naar winstgestuurd
-Samenvatting

4. Samen werken aan klantrendement
-Inleiding
-Verschillende opvattingen over klantwaarde
-Afstemming van financiële en commerciële focus op klanten
-Budgettering als startpunt
-Crossfunctionele samenwerking in vier stappen
-Samenvatting

5. Samenwerking tussen finance en commercie
-Inleiding
-Marketing en finance
-Verkoop en finance
-Klantenservice en finance
-Creditmanagement, service en verkoop: een praktijkvoorbeeld
-Samenvatting

Slotwoord

Addendum I: Roadmap naar langetermijnklantwinstgevendheid
Addendum II: Budgettering en afstemming van de marketing-, verkoopen
service-investeringen

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • Boekhouden Geboekstaafd 3 - Opgaven
    Y.R.P van de Voort
    Boekhouden Geboekstaafd 3 - Opgaven
    € 64,95
  • Boekhouden Geboekstaafd 3
    Y.R.P van de Voort
    Boekhouden Geboekstaafd 3
    € 89,95
  • Boekhouden geboekstaafd 1 - Opgaven
    Wim Broerse
    Boekhouden geboekstaafd 1 - Opgaven
    € 44,95
  • Financieel Inzicht voor Managers - Zo werkt het!
    Dennis Vink
    Financieel Inzicht voor Managers - Zo werkt het!
    € 49,95
  • Financieel management
    Kees van Alphen
    Financieel management
    € 29,95
  • Turbowinst
    Sander Klos
    Turbowinst
    € 39,99

Net verschenen

Rubrieken

  • aanbestedingsrecht
  • aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
  • accountancy
  • algemeen juridisch
  • arbeidsrecht
  • bank- en effectenrecht
  • bestuursrecht
  • bouwrecht
  • burgerlijk recht en procesrecht
  • europees-internationaal recht
  • fiscaal recht
  • gezondheidsrecht
  • insolventierecht
  • intellectuele eigendom en ict-recht
  • management
  • mens en maatschappij
  • milieu- en omgevingsrecht
  • notarieel recht
  • ondernemingsrecht
  • pensioenrecht
  • personen- en familierecht
  • sociale zekerheidsrecht
  • staatsrecht
  • strafrecht en criminologie
  • vastgoed- en huurrecht
  • vreemdelingenrecht
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bestellen en retourneren

Bezoekadres

Jan van Galenstraat 7
3115 JG  Schiedam

Postadres

Postbus 231
3100 AE  Schiedam
De expert in juridische vakliteratuur
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Meer klantwaarde

        Meer klantwaarde
        Wil Wurtz , Marcel Wiedenbrugge
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Meer klantwaarde

        Verwijder uw beoordeling