
Lees verder
Nicol Tadema deelt haar kennis over beïnvloeding met resultaatgerichte ondernemers, sales- en marketingprofessionals. Het doel? Resultaten verbeteren. Eerder zette zij haar expertise in voor organisaties zoals het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat, het Rijksmuseum en Royal Schiphol Group.
Meer over Nicol TademaHet goochelboek voor tekstschrijvers en marketeers
Als jij een professional bent die woorden inzet om lezers te overtuigen, dan is dit boek een must read. Waarom? Omdat het jou helpt bij het schrijven van slimme teksten en zo jouw resultaten verhoogt. En na het lezen van dit ‘goochelboek’ kijk je nooit meer op dezelfde manier naar tekst. Gegarandeerd.
Denk je nu: ‘wat zijn die 7 magische woorden’? Het is een logische vraag. Op pagina 7 worden alle woorden onthuld. In de daaropvolgende hoofdstukken ontdek je per magisch woord hóé jij de bijbehorende beïnvloedingstechnieken activeert. Inclusief praktische tips en herkenbare voorbeelden. De kans is trouwens groot dat je de 7 woorden nu al gebruikt in jouw teksten. Het zijn namelijk doodnormale woorden. Maar benut je de magische krachten er al van?
Alleen als jij de woorden slim inzet, betover jij jouw lezers en oefen je invloed uit op jouw resultaten. Zo kan jij met de magische woorden het lezersgedrag sturen waardoor de lezer bijvoorbeeld eerder/vaker/sneller:
• jouw product of dienst koopt.
• een whitepaper downloadt.
• een contactformulier invult.
• klikt op de sollicitatiebutton.
• 'ja' zegt tegen jouw offerte.
De magische woorden kan je inzetten in alle overtuigende teksten. Denk aan webteksten, social mediaberichten, brochureteksten, slogans, vacatureteksten en offerteteksten. Dus als tekstschrijver, copywriter, marketeer of andere (sales)professional die overtuigend schrijft, wil jij de kennis uit dit boek niet missen. Geef jij jouw conversie een boost? Aan jou de keuze.
Mensen noemen Nicol Tadema ook een woordgoochelaar. Waarom? Omdat zij het onmogelijke mogelijk maakt door te goochelen met woorden. Zo verdubbelt Nicol de resultaten door 1 letter toe te voegen. Laat ze mensen met 1 woord aan een paars konijn denken. Zet zij de boel op zijn kop om het gedrag van lezers te sturen. Haar kennis over het toepassen van neuromarketingprincipes en beïnvloeden van het brein met tekst deelt Nicol als auteur, spreker en trainer.
copywriting neuromarketing beïnvloeding marketing beïnvloedingstechnieken psychologie conversie communicatie brein taalgebruik framing taal nudging schrijfvaardigheid persuasieve communicatie contentmarketing conversieoptimalisatie verkoopteksten overtuigingskracht tekstoptimalisatie social presence verkopen persoonlijke communicatie cialdini endowment effect brainhacks webteksten sociale bewijskracht loss aversion forer-effect
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books