
Lees verder
Bart Lombaerts richtte samen met Wouter Temmerman het contentproductiehuis SPYKE op. Als voormalig hoofdredacteur van Media Marketing observeerde hij vanuit een bevoorrechte positie hoe de consument in de relatie met merken en marketeers de macht naar zich toetrok.
Meer over de auteursConsumenten zijn mondiger en kritischer geworden. Ze geloven niet meer in mooie praatjes, maar willen graag geïnformeerd worden. Sterke marketing durft die evolutie te omarmen. De 21e-eeuwse marketeer overtuigt klanten niet op een opdringerige manier, maar gaat zoals een uitgever na aan welke informatie zijn consumenten nood hebben.
Maar het succes van content marketing heeft een keerzijde. De concurrentie in de branche stijgt en je moet als marketeer met straffe inhoud voor de dag komen om je verhaal succesvol naar je publiek te communiceren. 'Contentmarketing' laat je de essentiële elementen binnen het contentmarketingproces ontdekken. Via voorbeelden, cases en praktische tips reikt het boek templates en actieplannen aan die je leren hoe je content marketing structureel kan inzetten in je organisatie.
'Doorspekt met interessante praktijkvoorbeelden. Relevant voor iedere marketeer en een absolute aanrader voor iedereen die een contentmarketingstrategie wil uitschrijven.' - Chris Van Roey, CEO UBA
'Belgische marketeers moeten meer dan ooit meedraaien in het internationale circuit. Dit boek vergroot hun kans om een plaats in het koppeloton van Europa te veroveren.' - Kurt Frenier, Vice President GM Global Marketing PepsiCo
contentmarketing marketing contentstrategie contentcreatie contentdistributie inbound marketing communicatie paid media owned media doelgroepgericht earned media contentformats contentmeting contentautomatisering storytelling contentoptimalisatie branded content b2b contentmarketing zero moment of truth b2c contentmarketing entertainende content informatieve content native advertising organisatiestructuur contentroi conversie contentmarketingbureaus contentkalender
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books