OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 1

    Filter de resultaten

    Actieve filters 1

    Marketing

    Rubriek

    Toon meer

    Online Magazine

    Auteur

    Toon meer

    Tags

    Dossier

    Toon meer
    Toon resultaten

    Marketing

    Hier vindt u artikelen rond boeken over marketing en commercie. Van seo en contentmarketing tot branding en storytelling. Alles voor marketingprofessionals en -managers.
    Pagina 29 van 1.715 resultaten
    column
    Marketing
    26 juni 2018
    Jorg Snoeck
    2-3 minuten leestijd
    Winkeliers staan vandaag voor een keuze: moeten ze creatiever omspringen met hun winkels? Of moeten ze de deuren sluiten.
    recensie
    Marketing
    26 juni 2018
    Fred Rutgers
    3-4 minuten leestijd
    Appie Tomorrow, alle ingrediënten voor een beter leven in 2025, geschreven door collega retailspecialist Rupert Parker Brady is stevige kost die zeker naar meer smaakt!
    preview
    Financieel management
    20 juni 2018
    Femke Hogema
    4-6 minuten leestijd
    De boekhoudwereld is drastisch aan het veranderen. Dat is voor velen geen nieuws. Dat computers het standaardwerk - zoals de boekhouding en de aangifte - gaat overnemen, staat vast. Boekhouders en accountants moeten andere diensten aanbieden om relevant te blijven.
    recensie
    Marketing
    15 juni 2018
    Sippy van Akker
    3-4 minuten leestijd
    Ellis Buis en Joyce Hardholt schreven Verleid je lezer online, een vlot te lezen en te scannen handleiding en naslagwerkje over hoe te schrijven voor internet.
    interview
    Marketing
    12 juni 2018
    Ronald Buitenhuis
    5-6 minuten leestijd
    Organisaties denken vaak vanuit een gewenste identiteit of gewenste positionering. Vaak matchen die totaal niet met de klantbeleving; het ervaren en/of werkelijke DNA. ‘Ken je je echte DNA niet, kun je ook geen goede contentmarketing doen’, constateert Karin Garritsen in haar nieuwe boek Contentmarketing vanuit je zakelijke DNA. En ook: ‘Als je medewerkers geen verhaal geeft, kunnen ze ook geen verhaal vertellen.’
    recensie
    Marketing
    11 juni 2018
    Rupert Parker Brady
    3-5 minuten leestijd
    Retail staat niet op de drempel van een tijdperk, we zitten midden in het oog van de storm. De ‘toekomst' vormt geen bedreiging, maar een alibi om het op beter aan te pakken. Dat bewijzen Pauline Neerman en Jorg Snoeck met The Future of Shopping.
    recensie
    Marketing
    8 juni 2018
    Jeanine Dijkhuis
    2-3 minuten leestijd
    Voor een consistent uitgedragen merk dienen organisatiedoel en marketingdoel als uitgangspunt voor het communicatiedoel. Hiermee leg je de basis voor een merkstrategie en kan een internal branding traject volgen.
    interview
    Marketing
    6 juni 2018
    Hans van der Klis
    5-7 minuten leestijd
    Het concept The day after tomorrow kennen we al van Peter Hinssen en Steven Van Belleghem (Customers the day after tomorrow). Hun netwerkpartner Rik Vera, CEO van nexxworks, heeft het schema nu toegepast op de vraag wat managers kunnen doen in de veranderende wereld, Managers The Day After Tomorrow. ‘De one-million-dollar question heb ik expres uit mijn boek gelaten.’
    preview
    Marketing
    5 juni 2018
    Harry Bijl
    3-4 minuten leestijd
    Hoera, ik heb een winkel! is als de retail zelf: scherp, afwisselend en actueel. De lezer wordt in begrijpelijke taal meegenomen in de ontwikkelingen op het gebied van retail. Een visueel aantrekkelijk en inhoudelijk sterk boek voor iedereen die van de retail houdt.
    interview
    Marketing
    4 juni 2018
    Paul Groothengel
    5-7 minuten leestijd
    Wat hebben we nog aan marketing?? Die vraag klinkt steeds luider. Marketinghoogleraar Ruud Frambach geeft marketeers in Doet marketing ertoe? concrete handvatten hoe zij waarde kunnen leveren aan álle relevante belanghebbenden.
    recensie
    Marketing
    31 mei 2018
    Fred Rutgers
    2-3 minuten leestijd
    Hoera, ik heb een winkel! Een winkel voor mijn klanten geschreven door Harry Bijl is voor mij een speciaal boek. Toen ik werd gevraagd om hier een recensie over te schrijven kreeg ik spontaan het gevoel; ‘hoera, weer eens echt een leuk boek om te lezen!’ en dat bleek ook waar te zijn.
    recensie
    Algemeen management
    30 mei 2018
    Paul Groothengel
    1-2 minuten leestijd
    De meeste Nederlandse sprekers op een podium, dat gaat zelden goed. Ze voelen zich er niet thuis en weten de aandacht van hun gehoor niet vast te houden. De meeste presentaties zijn pragmatisch, houterig en vooral slaapverwekkend saai. Aldus Theo Hendriks in The Wow Starts Now.
    recensie
    Marketing
    29 mei 2018
    Annemiek Sierhuis
    3-5 minuten leestijd
    Auteur Rupert Parker Brady heeft met en voor Albert Heijn een zeer uitgebreid boek geschreven over de toekomst van AH met als ondertitel 'Alle ingrediënten voor een beter leven in 2025, voor iedereen'.
    preview
    Marketing
    28 mei 2018
    Danny Oosterveer
    4-6 minuten leestijd
    Je kunt geen congres bezoeken, blog lezen of krant openslaan of er wordt wel wat geroepen over data. Data is het nieuwe zwarte goud, zo wordt ons beloofd.
    preview
    Marketing
    24 mei 2018
    Rupert Parker Brady
    4-5 minuten leestijd
    Er is niets zo leuk als om onderweg naar morgen hardop te fantaseren over hoe de wereld van 2025 eruit zal zien. We leven in een tijdsgewricht waarin de technologische veranderingen elkaar razendsnel opvolgen.
    recensie
    Marketing
    24 mei 2018
    Fred Rutgers
    2-3 minuten leestijd
    Van BOEK tot BESTSELLER geschreven door Daisy Goddijn is niet zomaar weer het volgende managementboek. Dit is echt wel even iets bijzonders. Goddijn weet echt waarover ze schrijft.
    recensie
    Marketing
    22 mei 2018
    Annemiek Sierhuis
    2-3 minuten leestijd
    De kalender is een mooi product. De scheurblaadjes zijn van dikker papier. Het verrassende element is dat de kalender zowel maar 354 dagen bevat als start bij het Chinees Nieuwjaar.
    column
    Marketing
    18 mei 2018
    Pauline Neerman
    3-4 minuten leestijd
    De grote veranderingen in retail begrijpelijk maken, dat is onze missie geweest toen we aan de slag gingen met The Future of Shopping.
    recensie
    Marketing
    17 mei 2018
    Quintus Hegie
    recensie
    Marketing
    16 mei 2018
    Annemiek Sierhuis
    2-3 minuten leestijd
    De titel trekt zeker de aandacht, want sinds wanneer is winnen zilver? Het boek ziet er mooi uit met een stevige kaft en een grote leesbaarheid alsmede op het eerste gezicht niet zo veel pagina's. Het zijn 97 bladzijden.

      Personen

        Trefwoorden