OnlineMagazine
Platform voor business professionals
Filteren
2
Recensies
Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
Pagina 14 van 513 resultaten
recensie
3 mei 2017
Hanneke Tinor-Centi
recensie
3 mei 2017
Hanneke Tinor-Centi
recensie
1 mei 2017
Hanneke Tinor-Centi
recensie
26 april 2017
Hanneke Tinor-Centi
recensie
26 april 2017
Hanneke Tinor-Centi
recensie
Communicatie en media
24 april 2017
Hanneke Tinor-Centi
1-2 minuten leestijd
Met haar boek De nieuwe communicatieprofessional introduceert Vera de Witte een nieuwe communicatiefunctie. Met nieuwe aandachtsgebieden en werkwijzen.
recensie
20 april 2017
Hanneke Tinor-Centi
recensie
20 april 2017
Hanneke Tinor-Centi
recensie
20 april 2017
Hanneke Tinor-Centi
2-3 minuten leestijd
In ‘Bezorgde Burgers’ voert Steven de Jong Samuel als hoofdpersoon op. Samuel werkt bij communicatiebureau Puntjes op de i. Hij redigeert marketingteksten van ‘jonge, dynamische bedrijven’.
recensie
13 april 2017
Hanneke Tinor-Centi
recensie
Leiderschap
7 april 2017
Hanneke Tinor-Centi
2-3 minuten leestijd
Vandaag de dag zijn er steeds meer leiders die de weg van hoofd én hart volgen en het oude rationele paradigma van resultaatgerichtheid, meetbaarheid en targets loslaten.
recensie
recensie
31 maart 2017
Hanneke Tinor-Centi
recensie
30 maart 2017
Hanneke Tinor-Centi
2-3 minuten leestijd
recensie
29 maart 2017
Hanneke Tinor-Centi
recensie
29 maart 2017
Hanneke Tinor-Centi
3-4 minuten leestijd
‘Voor straks lekker slapen en morgen gezond weer op.’ Sonja Barend was decennialang een van de meest vertrouwde gezichten op de Nederlandse televisie. Haar heldere, objectieve en betrokken manier van interviewen was een voorbeeld en inspiratie voor velen. Achter haar elegante en intelligente verschijning gaat echter een aangrijpend oorlogsverleden schuil.
recensie
28 maart 2017
Hanneke Tinor-Centi
2-3 minuten leestijd
Passie voor politiek beschrijft het leven van Emile Roemer tegen de achtergrond van het katholieke gezin waarin hij opgroeit. Zijn jeugd, zijn werken en zijn latere politieke carrière. Maar dat niet alleen. Ook de steun van en liefde voor zijn vrouw, kinderen en familie worden fraai over het voetlicht gebracht.
recensie
Marketing
23 maart 2017
Hanneke Tinor-Centi
2-3 minuten leestijd
Wat maakt bepaalde merken bijzonder en hoe komt het dat ze boven andere merken uitsteken? Volgens Adriaan Oomen is dat het Bovenscheidend vermogen ofwel datgene waardoor en waarmee het ene merk zich positief onderscheidt van andere merken.
recensie
21 maart 2017
Hanneke Tinor-Centi
1-2 minuten leestijd
Anna Meesink is veertien jaar. Zoals zoveel pubermeiden, houdt Anna een dagboek bij. Het verschil tussen Anna en veel van haar leeftijdsgenoten is echter dat Anna opgroeit in een traditioneel reformatorisch gezin waar strenge godsdienstregels heersen.
recensie
21 maart 2017
Hanneke Tinor-Centi