OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 2

    Filter de resultaten

    Actieve filters 2

    Recensie 2829397

    Rubriek

    Online Magazine

    Toon resultaten

    Recensies

    Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
    2 resultaten
    recensie
    Marketing
    17 september 2018
    Ruud Moors
    1-2 minuten leestijd
    Een excellente serviceverlening is de enige route richting een optimale klantbeleving. In het alom geprezen Service Excellence beschrijven Eric de Haan en Jean-Pierre Thomassen hoe je klanten telkens opnieuw kunt boeien en aan je binden.
    recensie
    Reclame en verkoop
    28 april 2016
    Ruud Moors
    4-5 minuten leestijd
    De vierde industriële revolutie heeft onomstotelijk gezorgd voor een kleinere wereld. Het wereldwijde web, sociale media en mobiel dataverkeer hebben de informatievoorziening exponentieel uitgebreid.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden