Filteren
Trefwoord
26 resultaten
paperbackNederlands112 blz.9789462723115
1e druk
22-12-2021
andere uitgaves beschikbaar
'Volgende keer beter!' laat zien hoe je met jouw organisatie de sprong kunt maken naar een onderzoekende en lerende benadering van klachten. Zodat je het volgende keer écht beter doet. Meer
paperbackNederlands140 blz.9789462201415
1e druk
26-3-2015
andere uitgaves beschikbaar
'No Budget Marketing' is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures. Meer
paperbackNederlands222 blz.9789013091595
1e druk
17-6-2011
Een klacht is een kans. Een kans om van een ontevreden patiënt weer een tevreden patiënt te maken, een kans om de reputatie te verbeteren. Meer
e-bookNederlands112 blz.9789462723184
1e druk
22-12-2021
andere uitgaves beschikbaar
'Volgende keer beter!' laat zien hoe je met jouw organisatie de sprong kunt maken naar een onderzoekende en lerende benadering van klachten. Zodat je het volgende keer écht beter doet. Meer
paperbackNederlands100 blz.9789462760004
1e druk
1-5-2014
Dit boek is geschreven voor directeuren, managers, projectleiders en werkgroepen die morgen aan de slag willen gaan met excellente klantgerichtheid en Customer Delight. Meer
e-bookNederlands144 blz.9789089651310
1e druk
26-6-2012
andere uitgaves beschikbaar
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich verdiept in wat klanten willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Meer
paperbackNederlands144 blz.9789089656445
2e druk
15-8-2022
In dit prikkelende boek beschrijft Daniëlle de Jonge helder en to the point hoe je van klanten ambassadeurs maakt. Volledig geactualiseerde versie! Meer
e-bookNederlands114 blz.9789052617398
1e druk
7-12-2010
andere uitgaves beschikbaar
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' laat zien wat er zoal mis kan gaan in het contact met de klant, hoe u dit kunt voorkomen en hoe het óók kan. Met zijn scherpzinnige, humoristische columns houdt Jos Burgers u een spiegel voor. Meer
20,75
Dit product is niet leverbaar
gebondenNederlands208 blz.9789089657756
1e druk
20-2-2025
Gastvrijheid kun je leren. Het is een vaardigheid en dit boek geeft je alle tools om het direct toe te passen. Want alleen door echt gastvrij te zijn bouw je duurzame relaties voor de lange termijn. Meer
e-bookNederlands138 blz.9789052617473
1e druk
7-12-2010
andere uitgaves beschikbaar
'No budget marketing' is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures. Om nieuwe klanten binnen te halen, moet u hun vertrouwen zien te winnen én proberen te behouden. Meer
paperbackNederlands144 blz.9789013056952
1e druk
2-2-2012
Dit boek geeft u algemene informatie over wat er allemaal komt kijken bij het opzetten van professioneel credit management met behulp van specifieke software. Meer
paperbackNederlands120 blz.9789014081908
2e druk
13-9-2012
'Relatiebeheer als groeistrategie' biedt de lezer een systematische en stapsgewijze aanpak om meer te verdienen aan de bestaande klantenkring. Het vlot geschreven boek bevat veel voorbeelden en geeft aan hoe u kunt groeien door in uw marketingstrategie uit te gaan van uw bestaande klantrelaties. Meer
paperbackNederlands189 blz.9789081298834
1e druk
15-12-2017
Wil je weten hoe je je klanten beter begrijpt (en zij jou), hoe je hen beter helpt en nog blijer maakt? Dan is Blije Klanten Bijten Niet (Ze Kwispelen! Meer
paperbackNederlands368 blz.9789089653284
2e druk
19-10-2017
Jos Burgers houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken. Meer
gebondenNederlands128 blz.9789089657183
1e druk
11-3-2024
andere uitgaves beschikbaar
Zet ambassadeurs in om ervoor zorgen dat superfijne klanten vanzelf naar je toekomen. Juist in dit digitale tijdperk heeft een goede mond-tot-mond strategie zin! Meer
e-bookNederlands80 blz.9789492272072
1e druk
26-2-2018
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek introduceert Renée van Zijl het begrip webcare. Zij legt uit wat de doelen zijn, welke drie vormen van webcare onderscheiden worden en welke socialmediakanalen ingezet worden. Meer
paperbackNederlands130 blz.9789013038668
2e druk
19-6-2013
Dit is het eerste boek dat een antwoord geeft op de vraag 'Hoe verhoog ik met succes mijn prijzen, met als doel het behalen van meer winst?'. En dat is opvallend in een tijd waarin vrijwel elke ondernemer met toenemende prijsdruk wordt geconfronteerd. Meer
ingenaaidEngels192 blz.9780749465308
1e druk
3-5-2012
'Complaint Management Excellence' draait om excellente service door een verbeterde klachtafhandeling. Meer
paperbackNederlands312 blz.9789024450008
1e druk
18-3-2022
Dit boek beantwoordt de vraag hoe organisaties integraal klachtenmanagement strategisch verankeren en zo invullen dat het bijdraagt aan de loyaliteit van klanten, aan merkreputatie en aan kwaliteitsverbetering. Meer
paperbackNederlands584 blz.9789055163120
2e druk
Dit boek is geschreven voor iedereen die zich wil bekwamen in de toepassingen van kwaliteitsmanagement en zich dus ook wil verdiepen in de theoretische achtergronden. Meer