Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									26 resultaten
								
								Trefwoord: Klachtmanagement
				paperbackNederlands112 blz.9789462723115
				1e druk
				22-12-2021
						
						andere uitgaves beschikbaar
'Volgende keer beter!' laat zien hoe je met jouw organisatie de sprong kunt maken naar een onderzoekende en lerende benadering van klachten. Zodat je het volgende keer écht beter doet.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands222 blz.9789013091595
				1e druk
				17-6-2011
						
						Een klacht is een kans. Een kans om van een ontevreden patiënt weer een tevreden patiënt te maken, een kans om de reputatie te verbeteren.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands112 blz.9789462723184
				1e druk
				22-12-2021
						
						andere uitgaves beschikbaar
'Volgende keer beter!' laat zien hoe je met jouw organisatie de sprong kunt maken naar een onderzoekende en lerende benadering van klachten. Zodat je het volgende keer écht beter doet.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands140 blz.9789462201415
				1e druk
				26-3-2015
						
						andere uitgaves beschikbaar
'No Budget Marketing' is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands144 blz.9789089651310
				1e druk
				26-6-2012
						
						andere uitgaves beschikbaar
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich verdiept in wat klanten willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands114 blz.9789052617398
				1e druk
				7-12-2010
						
						andere uitgaves beschikbaar
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' laat zien wat er zoal mis kan gaan in het contact met de klant, hoe u dit kunt voorkomen en hoe het óók kan. Met zijn scherpzinnige, humoristische columns houdt Jos Burgers u een spiegel voor.					 Meer
							
			
								
										20,75
				
						Dit product is niet leverbaar
				
				
				
			
				paperbackNederlands144 blz.9789089656445
				2e druk
				15-8-2022
						
						In dit prikkelende boek beschrijft Daniëlle de Jonge helder en to the point hoe je van klanten ambassadeurs maakt. Volledig geactualiseerde versie!					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands138 blz.9789052617473
				1e druk
				7-12-2010
						
						andere uitgaves beschikbaar
'No budget marketing' is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures. Om nieuwe klanten binnen te halen, moet u hun vertrouwen zien te winnen én proberen te behouden.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands128 blz.9789089657183
				1e druk
				11-3-2024
						
						andere uitgaves beschikbaar
Zet ambassadeurs in om ervoor zorgen dat superfijne klanten vanzelf naar je toekomen. Juist in dit digitale tijdperk heeft een goede mond-tot-mond strategie zin!					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands100 blz.9789462760004
				1e druk
				1-5-2014
						
						Dit boek is geschreven voor directeuren, managers, projectleiders en werkgroepen die morgen aan de slag willen gaan met excellente klantgerichtheid en Customer Delight.					 Meer
							
			
								28% KORTING
			
				gebondenNederlands208 blz.9789089657756
				1e druk
				20-2-2025
						
						Gastvrijheid kun je leren. Het is een vaardigheid en dit boek geeft je alle tools om het direct toe te passen. Want alleen door echt gastvrij te zijn bouw je duurzame relaties voor de lange termijn.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands144 blz.9789013056952
				1e druk
				2-2-2012
						
						Dit boek geeft u algemene informatie over wat er allemaal komt kijken bij het opzetten van professioneel credit management met behulp van specifieke software.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands80 blz.9789492272072
				1e druk
				26-2-2018
						
						andere uitgaves beschikbaar
In dit boek introduceert Renée van Zijl het begrip webcare. Zij legt uit wat de doelen zijn, welke drie vormen van webcare onderscheiden worden en welke socialmediakanalen ingezet worden.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands189 blz.9789081298834
				1e druk
				15-12-2017
						
						Wil je weten hoe je je klanten beter begrijpt (en zij jou), hoe je hen beter helpt en nog blijer maakt? Dan is Blije Klanten Bijten Niet (Ze Kwispelen!					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands120 blz.9789014081908
				2e druk
				13-9-2012
						
						'Relatiebeheer als groeistrategie' biedt de lezer een systematische en stapsgewijze aanpak om meer te verdienen aan de bestaande klantenkring. Het vlot geschreven boek bevat veel voorbeelden en geeft aan hoe u kunt groeien door in uw marketingstrategie uit te gaan van uw bestaande klantrelaties.					 Meer
							
			
								
				ingenaaidEngels192 blz.9780749465308
				1e druk
				3-5-2012
						
						'Complaint Management Excellence' draait om excellente service door een verbeterde klachtafhandeling.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands312 blz.9789024450008
				1e druk
				18-3-2022
						
						Dit boek beantwoordt de vraag hoe organisaties integraal klachtenmanagement strategisch verankeren en zo invullen dat het bijdraagt aan de loyaliteit van klanten, aan merkreputatie en aan kwaliteitsverbetering.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands368 blz.9789089653284
				2e druk
				19-10-2017
						
						Jos Burgers houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels160 blz.9789024463435
				1e druk
				3-10-2023
						
						andere uitgaves beschikbaar
They're standing at your check-in desk, calling you on the phone, chatting with you online. Maybe they're seated in business class on your flight.					 Meer
							
			
								21% KORTING
			
				paperbackNederlands130 blz.9789013038668
				2e druk
				19-6-2013
						
						Dit is het eerste boek dat een antwoord geeft op de vraag 'Hoe verhoog ik met succes mijn prijzen, met als doel het behalen van meer winst?'. En dat is opvallend in een tijd waarin vrijwel elke ondernemer met toenemende prijsdruk wordt geconfronteerd.					 Meer